AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hvor mange har du på din ignoreringsliste og hva er grunnen? :popcorn:
Theoline Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 (endret) ingen.... Endret 21. mai 2012 av Bond 3
Gjest notetur nomen Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Den ingnorer-listen er hersketeknikk satt i system. Mange ganger tenker jeg at de som er så irritert på gjestepostere inne på Aktuelle Saker er nettopp det fordi da kan de ikke gjenkjenne og herske med dem seinere, og sette dem på ignorerlisten. Jeg har ingen på min. Men jeg står nok på flere andres. 1
Gjest Meridius Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Jeg syntes det er altfor mange benytter seg anonymebrukere profilen. Man er jo anonym med vanlig brukerkonto også... 3
pinar Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Ingen. De jeg kunne tenkt meg å ignorere vet jeg ikke hvem er. 1
Gjest Søgni Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Ingen. Selv om det er noen her inne som har en debatteknikk og en forumoppførsel som gjør at de irriterer meg til tider, så er jeg alt for nysgjerrig til å finne på å ignorere dem. Dessuten ser jeg for meg at det blir vanskeligere å følge en del diskusjoner hvis man skal unngå å lese enkelte brukeres svar. Det at jeg ikke har ignorert noen betyr vel bare at ingen her inne ødelegger forumopplevelsen min, går jeg ut fra. Jeg har ingen grunn til å ignorere noen, og det er jeg glad for. 3
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har fire stykker på min. Det bryter opp noen diskusjoner, men det sparer meg også for mye frustrasjon. Det dreier seg om alt fra hva de mener og står for til måten de diskuterer på. Veldig glad for å ha muligheten til å ignorere andre brukere.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg har ingen brukere ignorert. Jeg vil ikke luke ut de brukerne som provoserer meg mest, da hadde det bare blitt et kjedelig forum hvor alle var enige. Dere som har mange brukere på ignore, hvordan er det egentlig å lese en tråd? Hvordan skjønner dere hva folk snakker om hvis dere ikke ser halvparten av innleggene? Eller har jeg misforstått noe, forsvinner hele tråden hvis brukere dere har ignorert poster noe? Endret 21. mai 2012 av Bond
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg har ingen brukere ignorert. Jeg vil ikke luke ut de brukerne som provoserer meg mest, da hadde det bare blitt et kjedelig forum hvor alle var enige. Dere som har mange brukere på ignore, hvordan er det egentlig å lese en tråd? Hvordan skjønner dere hva folk snakker om hvis dere ikke ser halvparten av innleggene? Eller har jeg misforstått noe, forsvinner hele tråden hvis brukere dere har ignorert poster noe? Du ser at de har skrevet noe, men det står "Du har ignorert BRUKEREN. Vil du vise innlegget allikevel?". Det hender at jeg da trykker på "vis innlegg" for å få med meg hva har sagt, men jeg synes det er fint med valgfriheten. Endret 21. mai 2012 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #11 Skrevet 20. mai 2012 Du ser at de har skrevet noe, men det står "Du har ignorert BRUKEREN. Vil du vise innlegget allikevel?". Det hender at jeg da trykker på "vis innlegg" for å få med meg hva har sagt, men jeg synes det er fint med valgfriheten. Ah, det forklarer hvorfor jeg har sett enkelte brukere skrive til andre at "jeg er glad jeg har ignorert deg". :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #12 Skrevet 20. mai 2012 Du ser at de har skrevet noe, men det står "Du har ignorert BRUKEREN. Vil du vise innlegget allikevel?". Det hender at jeg da trykker på "vis innlegg" for å få med meg hva har sagt, men jeg synes det er fint med valgfriheten. Ser dere forresten når andre siterer folk dere har ignorert?
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #13 Skrevet 20. mai 2012 Ser dere forresten når andre siterer folk dere har ignorert? Ja, det ser man.
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #14 Skrevet 20. mai 2012 Kjenner eg vert nysgjerrig på om nokon har meg på ignoreringslista...
jabx Skrevet 20. mai 2012 #15 Skrevet 20. mai 2012 Jeg synes ikke det har noen hensikt å ignorere noen. Hvis noen oppfører seg slik at de i teorien burde vært ignorert så er det sannsynligvis et poeng å faktisk følge med på hva de skriver, for da er det som regel ting som ikke bør stå uimotsagt.
Gjest Raindrops Skrevet 20. mai 2012 #16 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Nå har jeg bare én person der, fordi jeg ganske enkelt ikke liker vedkommende. Det er mange grunner til akkurat det som jeg ikke vil gå inn på, men til alle jeg har kranglet med: Det er garantert ikke deg :gjeiper: Jeg vet også at noen har meg på ingore, siden de følte seg nødt til å opplyse meg om det Endret 20. mai 2012 av Raindrops 1
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #17 Skrevet 20. mai 2012 Nå har jeg bare én person der, fordi jeg ganske enkelt ikke liker vedkommende. Det er mange grunner til akkurat det som jeg ikke vil gå inn på, men til alle jeg har kranglet med: Det er garantert ikke deg :gjeiper: TESTING TESTING Ser du meg??? 1
Gjest Indra Skrevet 20. mai 2012 #18 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har fire stykker på min. Det bryter opp noen diskusjoner, men det sparer meg også for mye frustrasjon. Det dreier seg om alt fra hva de mener og står for til måten de diskuterer på. Veldig glad for å ha muligheten til å ignorere andre brukere. Jeg er ignorert av mange, blant annet deg. Må si det er deilig å slippe kjeft fra dere hele tiden, så jeg synes ignoreingsfunksjonen er helt ok. Fint for meg, fint for dere. Selv ignorerer jeg kun et nick her foreløpig.
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #20 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er ignorert av mange, blant annet deg. Må si det er deilig å slippe kjeft fra dere hele tiden, så jeg synes ignoreingsfunksjonen er helt ok. Fint for meg, fint for dere. Selv ignorerer jeg kun et nick her foreløpig. Jeg har ikke ignorert deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå