Gå til innhold

Hvor ofte dater dere nye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny i nett-datingverdenen, og har foreløpig bare møtt to menn på denne måten. Han første ble jeg litt betatt av - fysisk og, om vi ikke var på nett i forhold til utadvent/innadvent/hva vi ønsker, var vi i hvert fall noen lunde på samme nivå "intellektuelt" og hadde noen bra samtaler. Men det ble bare en kort flørt - noe som definitivt var mer enn forventet av min jomfrudate :fnise: Han andre ble jeg dessverre ikke tiltrukket av, men definitivt en hyggelig og bra fyr. Jeg møtte ham en uke etter at jeg sist hørte noe fra forrigemann. I tillegg har jeg kontakt med to til - en jeg har høy match med og som ser kjekk ut på bilder, og en jeg svarer mest for å være hyggelig.

Så da er jeg plutselig i den situasjonen at jeg kan møte fire menn på en måneds tid. Hvis jeg er heldig kan jeg risikere å bli betatt av to av disse (en er som nevnt krysset ut av lista). Ærlig talt er jeg ikke vant til så høy turnover fra det virkelige liv, og det er vel ikke normalt å fortsette i det tempoet? Vet at noen seriedater, men hva fører egentlig det til?

Jeg har ikke vært singel så veldig lenge, og trives egentlig bra med å være alene, men savner nok også et "friskt" forhold hvor vi kan gi hverandre noe positivt. Forholdet jeg var i var ganske dødt og negativt den siste tiden, så jeg vil gjerne kjenne litt mer enn ingenting :sjenert: Men vil ikke bli for desperat...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og før noen kommenterer det - JA, jeg mener selv jeg virker desperat om jeg fortsetter å treffe nye hver uke omtrent. Og ja, jeg er innstilt på å bruke mye tid på én dersom begge ønsker det. Nå ble jeg litt usikker på mitt eget spørsmål, men jeg blir i hvert fall ganske lett betatt av folk for tiden, og lurer på hvor ofte dere opplever det på/etter en date...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på nettdatingssider i nesten ett år. Har truffet 6 personer derfra. Det er bare 3 personer jeg møtt flere ganger (kanskje fem ganger, men lange mellomrom). Akkuratt nå traff jeg en som virker interessert i å ha kontakt i virkeligheten. Og jeg liker det. Har sett ham bare tre ganger, men vi prater nesten hver dag. Spennende å se hva som blir ut av det.

Skrevet

Så da er jeg plutselig i den situasjonen at jeg kan møte fire menn på en måneds tid. Hvis jeg er heldig kan jeg risikere å bli betatt av to av disse (en er som nevnt krysset ut av lista). Ærlig talt er jeg ikke vant til så høy turnover fra det virkelige liv, og det er vel ikke normalt å fortsette i det tempoet?

Nei.

Vet at noen seriedater, men hva fører egentlig det til?

Bare kaos oppi den lille nøtta deres.

Derfor - velg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 1 1/2 år og kjenner at jeg har trengt denne tiden til å "finne meg sjæl", selv om jeg kan ha lyst på sex og nærhet. I starten var jeg veldig aktiv på nettdating og var på en date også, men det fungerte ikke fra min side, så det ble med det ene møtet. Jeg blir lett småforelsket men alle rundt meg er jo i forhold, så jeg ser faktisk for meg at jeg kommer til å forbli singel "resten av livet". Føler meg for gammel og for lite pen og attraktiv til å få de jeg virkelig vil ha, og orker ikke nøye meg med mindre. Da er jeg heller alene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på nettdatingssider i nesten ett år. Har truffet 6 personer derfra. Det er bare 3 personer jeg møtt flere ganger (kanskje fem ganger, men lange mellomrom). Akkuratt nå traff jeg en som virker interessert i å ha kontakt i virkeligheten. Og jeg liker det. Har sett ham bare tre ganger, men vi prater nesten hver dag. Spennende å se hva som blir ut av det.

Det høres jo ut som et mer ok antall. Jeg har kastet meg litt ut i det å treffe folk litt for å "få trening" og ikke ha altfor høy terskel for det, men merker selv at jeg ikke kan drive og reise til byen for å date hele tiden. Får kanskje bare ta tiden til hjelp og kjenne på magefølelsen, heller avvise de som virker ok, men ikke "noe for meg". Nå har jeg faktisk litt tro på han jeg skal møte i morgen, men. Blir lett betatt av folk jeg møter i det daglige, men disse har så langt vært uaktuelle som kjærester - opptatt, profesjonelle roller etc.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...