Riskrem Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Haha, jeg føler meg så teit! Har de siste dagene mailet med en eiendomsmegler vedrørende en leilighet. Har fått svar fra ham kjapt og han høres bare sååååå hyggelig ut i svarene sine. Måtte søke ham opp på nettet og fant bildet hans på siden som tilhører kontoret der han jobber. Han er kjekk og ser så hyggelig ut! Pluss at han er like gammel som meg. Mailet ham igjen i stad med et boligrelatert spørsmål, bare for å finne på noe å skrive til ham om Aner jo ikke egentlig hvem han er, men jeg føler en viss tiltrekning likevel! Er det vits å gjøre noe med dette eller? Høres sikkert litt dumt ut men... 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Alle eiendomsmeglere er svært hyggelige og serviceinnstilte. Bare gjør de forretningene du skal med ham på en profesjonell måte, slik at ikke en klam og flau stemning kan ødelegge for forretningene dere har sammen. Når leilighetsprosjektet er i havn, så kan du sende sms/ringe og høre om han vil gå på date. Men ikke før
Riskrem Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2012 Søren, det er nok riktig det du sier. Tenkte ikke på at det er jobben deres å være hyggelig...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Oi alle eiendomsmeglere er hyggelige og imøtekommende, de er selgere kjære deg.... Håper det er min da, så du ender opp med å kjøpe huset mitt 3
Steinar40 Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Husker jeg var borti en tulling av en eiendomsmegler som skråsikkert påsto at jeg kom til å kjøpe det jævla huset han ville selge meg. Men den gikk ikke, nei!
mousepad Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Ja, eiendomsmeglere er service mindede og jobben deres er å svare på email. Er han kjekk, er det sikkert mange andre som har prøvd seg på han tidligere, så han tar nok ikke skade av at du sender endel mails til han som strengt tatt ikke er nødvendig . Men det er jo tross alt jobben hans, så dumt om han må bruke masse unødvendig tid på noen som ikke er interessert i prospektene hans, men han hehe .
Riskrem Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2012 Haha, jeg tror jeg bør glemme ham! Dere har jo helt rett
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Haha, jeg tror jeg bør glemme ham! Dere har jo helt rett Det første jeg tenkte: kanskje det er min kjæreste det er snakk om hehe. Sefølgelig er en megler hyggelig og sikkert like hyggelig med alle "kundene". Jeg hadde ikke lagt an på en jeg kun hadde hatt kontakt med på mail iallefall, men dersom dere møtes så finner du kanskje mer ut om han
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Det første jeg tenkte: kanskje det er min kjæreste det er snakk om hehe. Sefølgelig er en megler hyggelig og sikkert like hyggelig med alle "kundene". Jeg hadde ikke lagt an på en jeg kun hadde hatt kontakt med på mail iallefall, men dersom dere møtes så finner du kanskje mer ut om han Ta han med på date. Hvis han spanderer drikke, si at du vil ha "to rom & cola". Så tar du det derfra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå