Gå til innhold

Noen som har gått Rallarvegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnet sier, er det noen her som har gått Rallarvegen? Har sinnsykt lyst til å gjøre det når skolen blir ferdig 1. juni. Tips, råd o.l. tas imot!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at det var normalt å gå der. Har bare hørt om sykling...

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg har syklet den. Anbefales :)

Skrevet

Juni er nok litt for tidlig, du kan fort ende opp med å bli brevandrer og ikke turgåer.

Så spørs det da. Skal du virkelig gå? Da tror jeg du må legge inn overnatting langs vegen. Spesielt hvis du skal fra Haugastøl. Det er ca åtte mil fra Haugastøl til Flåm.

Jeg ville nok heller syklet. Det er sykkelutleie både på Haugastøl og Finse, og da leverer man sykkelen i Flåm.

Gjest Jytte
Skrevet

Finse - Flåm er en distanse på 5,3 mil. En veldig fin distanse både for sykkel og ben.

Skrevet

Jeg er svært glad i å gå, så tror ikke de 8 milene vil være noe problem. jeg skal nyte turen, så det å gå den gir meg mulighet til å nyte planter/landskap, istedetfor å haste av sted på sykkel.

Planen er å ta en del bilder av meg selv i løpet av turen, der jeg poserer som en landskapshore.

Men jeg har innsett at juni kan være litt vel tidlig, får se hva som skjer!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svært glad i å gå, så tror ikke de 8 milene vil være noe problem. jeg skal nyte turen, så det å gå den gir meg mulighet til å nyte planter/landskap, istedetfor å haste av sted på sykkel.

Planen er å ta en del bilder av meg selv i løpet av turen, der jeg poserer som en landskapshore.

Men jeg har innsett at juni kan være litt vel tidlig, får se hva som skjer!

:skratte: Nå har jeg hørt det også. Det blir nok en fin tur, kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...