Gå til innhold

Har dere gått ut alene noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg altså ut på byen/puben.

Og i tilfellet hvordan var det?

Jeg vurderer å gjøre det i morgen, for jeg får ikke med meg noen, (de skal enten jobbe, eller har "familieting" å gjøre), og jeg har så lite lyst til å sitte inne å sture en lørdag til.

Føler jeg må ta litt intiativ selv og komme meg ut, men er samtidig redd for at det bare skal virke stakkarslig å sitte der mutters alene, og håpe på å treffe kjente, eller nye. :oops:

Hva synes dere? Burde jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner svært utadvente folk som klarer det helt fint. Selv liker jeg gjerne å gå på kino alene.

Skrevet

Huff nei, det hadde jeg nok aldri klart. Men å gå alene på kino er bare deilig. :D

Skrevet

Må bare føye til: selv om jeg ikke hadde gjort det synes jeg det er flott at folk gjør det om de vil. :wink:

Skrevet

Gikk mye ut alene jeg før jeg fikk barn, gikk alene ut selv når jeg hadde samboer fordi han jobbet kveld / natt ....Er vel ganske utadvendt ja, og hadde alltid noen å prate med , ganske interessant faktisk fordi du treffer masse nye mennesker...kos deg

Skrevet

Har aldri gjort det men men folk som gjør det fasinerer meg.

Når jeg flyttet til denne byen kjente jeg ikke så mange. Nå har jeg fått et sosialt nettverk rundt meg men det blir jo litt perifiert om jeg kan kalle det slik. Får sikkert noen nærmere venner etterhvert ( før jeg rekker å flytte igjen )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke "svært utadvendt", men jeg går ofte ut alene. Ja, faktisk så foretrekker jeg det. Jeg blir aldri stående alene...Jeg har ihvertfall ikke sansen for å drive "small-talk" med venninner ute på byen.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er ikke "svært utadvendt"' date=' men jeg går ofte ut alene. Ja, faktisk så foretrekker jeg det. Jeg blir aldri stående alene...Jeg har ihvertfall ikke sansen for å drive "small-talk" med venninner ute på byen.....[/quote']

Jeg går ut i OSLO!!!

Skrevet

Som oftest har jeg noen å gå ut sammen med,men når jeg ikke har det så drar jeg ut alene. Jeg gidder ikke å sitte hjemme å sture pga manglende selskap. Og de gangene jeg har gjort det har vært helt topp,treffer alltid noen å snakke med.

Så det anbefaler jeg,bedre enn å sitte hjemme når du er lysten på en fest.

Lykke til :D

Skrevet

Når jeg var litt yngre (rundt 18-20) gikk jeg ofte ut alene. Jeg og mine venner hadde et stamsted der vi kjente alle som jobbet der og der alle vennene våre gikk så hvis jeg kjedet meg om kveldene gikk jeg dit. Visste at jeg kom til å treffe kjente. Tror ikke jeg hadde turt å gå ut alene ellers.

(Nå, når jeg er nesten 10 år eldre, er jeg nok ikke like tøff. Ikke har jeg noe stamsted heller. Har alltid med min mann eller venninner.)

Skrevet
Selv liker jeg gjerne å gå på kino alene.

Ja det er det eneste jeg gjør, bortsett fra å gå på kafe da, med en bok eller bare kikke på folk. Da på dagtid. Men kino? Hele døgnet

:wink:

Skrevet

Jeg har aldri gått ut alene, og kunne heller aldri tenke meg å gjøre det, hverken café, restaurant, kino, pub eller noe som helst. Men hvis noen liker å gjøre det, så hvorfor ikke.

Skrevet

Alene er helt ok. Spesielt da jeg bodde i Oslo, alltid noen kjente på en av fire puber, eller man kom i prat med noen. Også i mindre byer - helt kurant. Men det kommer jo an på (stedet der man bor, er det bare klikker og man ikke kjenner noen, eller det sitter tre taxisjåfører med kaffe på puben en onsdagskveld, så er det ikke like ok, faktisk helt på trynet...).

Så stedet har mye å si. Og noen dager føler man rett og slett ikke for det - andre ganger gjør det ingenting. Urk. Jeg vil til Oslo!

Skrevet

Jeg kan heller gå ut på byen alene enn å gå og sitte alene på en kafè. Tror mer folk legger merke til andre om de vil ha en samtalepartner enn at de går rundt og tenker, 'Nei gud, se på hu der a, helt alene!'. Det blir bare for teit. Sitter jeg alene i mer enn 15 min går jeg, men det har ikke hendt enda.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men det kommer jo an på (stedet der man bor' date=' er det bare klikker og man ikke kjenner noen, eller det sitter tre taxisjåfører med kaffe på puben en onsdagskveld, så er det ikke like ok, faktisk helt på trynet...). Så stedet har mye å si[/quote']

Helt enig! Kunne gå mye ut alene før, og det var alltid noen man kom i snakk med, men her jeg bor nå (heldigvis midlertidig) er det IKKE sånn. Man må kjenne noen og vite at man har noen å gå ut sammen med for at det skal bli gøy. Kan være heldige og treffe andre men det er ikke noe å satse på.. KJEDER MEG HER JEG

Skrevet

Å ja, det har jeg gjort mange ganger hvis jeg ikke får med meg noen ut.

Nå bor jeg heldigvis i en liten by, og treffer alltid kjentfolk når jeg kommer ut på byen.

Skrevet

Glemte si, jeg kan ta en øl, hvis stedet er tomt, eller med tre taxisjåfører som varmer seg. Men å bli sittende, blir for kjedelig...

En annen ting er jo at det heller ikke frister til noen gjentagelse, man orker ikke gå ut til slutt.

Her jeg bor nå, klager visst de voksne på at det ikke er noen steder for dem - bare for ungdommen, men som en ung jente sa; de voksne (sånne som meg visstnok) må jo selv komme seg ut, og skape stedet - ellers blir det ikke til noe...

Men jeg sukker litt, i helgene er det karaoke m.m. Ellers er det tomt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kunne overhodet ikke tenkt meg å gå ut på en liten plass, uansett om de hadde lagt opp til det. I tillegg vil jeg helst slippe å møte igjen de samme folka jeg ser overalt, jeg vil ha et privatliv!!

Gjest Anonymous
Skrevet

..og hvorfor er det så viktig å treffe kjentfolk?????

Gjest Fighter
Skrevet

Man blir da alltid kjent med noen :D Å gå ut alene kan være gøy. å gå på konsert alene er toppers. Gå ut og kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...