prinsesseM Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Noen som vet dette? har hørt at noen sier at dersom du ligger under 150 pr dag er du på lavkarbo? Håper noen vet
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hehe, de som går på lavkarbo holder seg vel egentlig rundt 30 om dagen.
Gjest Tidssone Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Gå inn på www.lavkarbo.no Der har de peiling på sånt. Dersom du derimot vil ha en fullstendig (tilnærmet) oversikt over hva du trenger pr dag, så lager du deg en profil på www.diett.no
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Hehe, de som går på lavkarbo holder seg vel egentlig rundt 30 om dagen. Feil, lavkarbo er alt mellom 0-150g lavkarbo. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan noen kan klare 0, men det er visst mulig. Men kjære ts, du trenger ikke å tenke på karbohydrater for å gå ned i vekt, men å ligge i minus. Jeg gjorde det. Jeg dreit i alt som het lavkarbo, spiste vanlig, men likevel sunt og variert, skeide ut i helgene osv, og en sjelden gang i hverdagen. Resultat: -35 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå