AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei! Jeg skal stripe håret mitt, jeg har fargen, men mangler hette eller folie. Hvor får man kjøpt det?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hei! Jeg skal stripe håret mitt, jeg har fargen, men mangler hette eller folie. Hvor får man kjøpt det? DO KAN FOLI KØPE I MENY
kills Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Hette bruker vel å være med i farger som er ment for striping? Vær obs på bruk av folie, håret kan koke og bli svidd av, i verste fall kan du få forbrenninger i hodebunnen.
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har pleid å brukt hetten som er med når jeg kjøper striping... Er ikke det vanlig?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har pleid å brukt hetten som er med når jeg kjøper striping... Er ikke det vanlig? Jeg gikk nettopp ut av frisørskolen, så jeg har frisørbleiking. Men mangler hette eller folie. Kan man kjøpe det seperat noen plass?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Jeg gikk nettopp ut av frisørskolen, så jeg har frisørbleiking. Men mangler hette eller folie. Kan man kjøpe det seperat noen plass? DO KOPE PO MENY. DI VELDIG BRAE, LOPE KIWI! MENY,RIMI,ICA OGSO. DO IKKE HAR BOTIK?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Jeg spurte en frisørsalong om jeg kunne få kjøpe en hette med dem, (jeg liker ikke de jeg får med i pakken), og jeg fikk to gratis. Så bare spør en frisørsalong.
hakunamatata Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Tror jeg har sett slike hetter et sted, husker ikke helt hvor. Vita? Ellers finner man det sikkert på nettet. Tror folie er veldig vanskelig å gjøre på seg selv hvis du skal ha over hele håret
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Jeg spurte en frisørsalong om jeg kunne få kjøpe en hette med dem, (jeg liker ikke de jeg får med i pakken), og jeg fikk to gratis. Så bare spør en frisørsalong. hahs, du mener vel av!!!!!!!!! norsk kurs anbefales!,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå