AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Er det noen her som har erfaring med solproduktene frå decleor?? Tenker spesielt på Decleor TAN SUN ACTIVATOR SERUM er det så fantastisk som det står om den i teksten? blir en fortere og mer brun av den? Og er det noen andre solprodukter som du synst er kjempe bra?? Både solkremer, aftersun osv Tar gjerne i mot tips til hvordan bli pent brun.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har ikke prøvd akkurat den du snakker om, men jeg har prøvd Decleor Aroma Sun Tan Accelerator Pre-Sun Care for Face & Body (for et par år siden, fant den ikke på feelunique nå, så jeg vet ikke om den selges lengre. Kanskje den har gått ut av produksjon). Det er kanskje vidt forskjellige produkter, så de kan kanskje ikke sammenliknes, men jeg var ingen fan av den jeg prøvde i alle fall. Den skulle gi raskere og sterkere brunfarge, men jeg synes faktisk at den sommeren ble jeg aldri særlig brun. Dessuten var lukta helt forferdelig, hehe. Nå skal det sies at jeg brukte den ikke like ofte som den skulle brukes - man skulle visst starte å bruke den en måned før soleksonering (og fortsette gjennom hele sommeren, og gjerne etterpå også), og påføre både morgen og kveld. Jeg var ikke såå nøye på det, men jeg vil si at jeg smurte meg som oftest i alle fall en gang per dag (med noen dager ingen ganger og andre dager flere ganger). Kanskje var det derfor jeg ikke fikk "full effekt" av kremen. Men som sagt, den sommeren ble jeg ikke brun.. kanskje var det bare en tilfeldighet, men det var jo litt mistenkelig at det skjedde akkurat den sommeren jeg brukte det produktet. Men det kan jo være forskjellig fra person til person :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå