AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 OK, saken er den at jeg har møtt en fyr på sukker. Vi klaffer på alle nivåer - interesser, personlighet, syn på livet, syn på fremtida. Har sendt meldinger frem og tilbake ganske lenge nå, og har utvekslet telefonnummer og facebook. Han virker som en flott fyr, og en som virkelig kan passe til meg. Så...vi avtalte å møtes i morgen. Jeg burde grue meg, jeg burde være nervøs, jeg burde glede meg. Men akkurat nå føler jeg ingenting. Fordi.. jeg føler meg ikke klar. Jeg ble dumpet i fjor sommer. 10 måneder siden nå, og jeg føler at jeg fortsatt ikke er over ham. Men så tenker jeg - hvordan kan jeg komme ordentlig over ham om jeg ikke kommer meg ut i verden igjen? Så derfor tenkte jeg at å gå på date kanskje kunne hjelpe. Men er det dårlig gjort, synes dere? Overfor han jeg skal på date med? Burde jeg vente til jeg er helt ferdig med eksen? Gudene vet hvor lang tid det kan ta..om jeg bare blir sittende aleine hjemme, så kan det jo ta en evighet! Men på den annen side - han her kan jo virkelig være "the one". Når jeg møter han kan det jo hende at jeg glemmer eksen fort som f... Huff, er veldig forvirret. Noen som har noen tanker? Noen råd?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Møt ham Jeg følte jeg hadde kommet over eksen da jeg begynte å date andre, men egentlig var det vel mer "grader av" å komme over. Jeg visste jeg ikke ville bli sammen med eksen igjen, at vi ikke passet sammen, men brukte kanskje fortsatt litt energi på å tenke på fortiden. Det var bare fint å komme seg ut og treffe noen nye - som ga positiv og annerledes tilbakemelding enn han jeg var sammen med, som passet meg bedre personlighetsmessig osv. Foreløpig har jeg ikke truffet noen det har blitt seriøst med, men har i hvert fall fått flørtet litt, vært litt betatt og fått oppmerksomheten over på noen andre
Steinar40 Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 OK, saken er den at jeg har møtt en fyr på sukker. Vi klaffer på alle nivåer - interesser, personlighet, syn på livet, syn på fremtida. Har sendt meldinger frem og tilbake ganske lenge nå, og har utvekslet telefonnummer og facebook. Han virker som en flott fyr, og en som virkelig kan passe til meg. Så...vi avtalte å møtes i morgen. Jeg burde grue meg, jeg burde være nervøs, jeg burde glede meg. Men akkurat nå føler jeg ingenting. Fordi.. jeg føler meg ikke klar. Jeg ble dumpet i fjor sommer. 10 måneder siden nå, og jeg føler at jeg fortsatt ikke er over ham. Men så tenker jeg - hvordan kan jeg komme ordentlig over ham om jeg ikke kommer meg ut i verden igjen? Så derfor tenkte jeg at å gå på date kanskje kunne hjelpe. Men er det dårlig gjort, synes dere? Overfor han jeg skal på date med? Burde jeg vente til jeg er helt ferdig med eksen? Gudene vet hvor lang tid det kan ta..om jeg bare blir sittende aleine hjemme, så kan det jo ta en evighet! Men på den annen side - han her kan jo virkelig være "the one". Når jeg møter han kan det jo hende at jeg glemmer eksen fort som f... Huff, er veldig forvirret. Noen som har noen tanker? Noen råd? Du har min velsignelse hehe Reduser forventningene dine til null, men bruk allikevel ikke evigheter på noe som ikke fungerer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Jeg møtte ham. Veldig trivelig type - egentlig akkurat som jeg hadde forventet. Vi brukte hele dagen sammen, praten gikk lett og vi hadde det veldig fint. Men jeg sliter litt med å se at dette er en fyr som jeg kan falle for, egentlig. Sitter igjen med følelsen at dette er en fyr jeg ikke MÅ se igjen, om dere skjønner. Men det hadde jo vært hyggelig - finne ut litt mer om hva det kan bli.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Akkurat hva vil jeg ikke si i fare for å bli gjenkjent dersom han mot formodning skulle være på KG. Men vi tuslet rundt og så på ting og tang (kall det turistaktiviteter ) før vi tok en matbit ute i sola. Ingenting kjempespennende egentlig, men en god mulighet til å snakke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå