AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hvilke farge bør strømpebuksen ha til denne kjolen? http://no.bestseller.com/vero-moda/dresses/NEWJOSES/LSHORTDRESSP1/10084505,no_NO,pd.html?dwvar_10084505_colorPattern=10084505_ULTRAMARINEGREEN&forceScope=
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hudfarget, selvsagt. Uten glans. Den skal være så lik din egen hudfarge som mulig, målet er at ingen skal se at du har på deg lettstrømpebukse. Pass på at den matcher fargen i ansiktet og på armene.
Gjest Bella111 Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 rød,eller lilla personlig ville jeg nok valgt nærmest din egen farge på huden som mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Takk for svar Takker spesielt du siste her i ditt forsøk på å være hysterisk festlig. Blir det helt horribelt med svart strømpebukse til denne kjolen altså? Filler'n.
Gjest Applestore Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Jeg ville gått for en sort strømpebukse her, det tror jeg vil bli fint
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Takk for svar Takker spesielt du siste her i ditt forsøk på å være hysterisk festlig. Blir det helt horribelt med svart strømpebukse til denne kjolen altså? Filler'n. Alt går, jeg sliter med samme problemstilling selv, liker å dekke meg litt til:) Men skal du ha svart strømpebukse er det etter min mening finest om du har noe annet svart til, som feks en svart cardigan eller blazer eller noe. Og husk, ikke sandaler eller åpen tå til strømpebukse, spesielt ikke en svart strømpebukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå