Gjest Kristine 76 Skrevet 30. januar 2004 #1 Del Skrevet 30. januar 2004 ..på familiealbumet? Selv har jeg en bunke bilder som ligger å venter på å bli satt inn i album Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. januar 2004 #2 Del Skrevet 30. januar 2004 Nei, ikke så veldig. Har laget album for spesielle hendelser, pyntet og skrevet rundt, litt sånn scrapbook-lignende. Men det meste ligger bare i bunker. Og så har jeg en hel haug digitale bilder på maskinen, som i det minste er ordnet med dato og i kategorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 30. januar 2004 #3 Del Skrevet 30. januar 2004 "Familiealbum" har jeg ikke engang... (Sambo mener at for å være en "familie" skal vi være minst tre levede vesen (men han aksepterer at den 3. kan ha 4 ben...)) Men nei, orden i albumet har jeg ikke. Jeg limer litt nå og da, har holdt på i kveld, men jeg ligger altså ca 2,5 år tilbake i tid, så bunken er ganske stor.... Men målet er å bli ajour i løpet av året.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. januar 2004 #4 Del Skrevet 30. januar 2004 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 "Familiealbum" har jeg ikke engang... (Sambo mener at for å være en "familie" skal vi være minst tre levede vesen (men han aksepterer at den 3. kan ha 4 ben...)) Da er vi jo en familie da. :D Pusen vår er nemlig jenta vår. :blunke: Og vi har minst like mange bilder av henne som en normal småbarnsfamilie har av ungene. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 30. januar 2004 #6 Del Skrevet 30. januar 2004 Prøver å samle ferier, turer og begivenheter i abum. Ikke alltid man får det til men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #7 Del Skrevet 31. januar 2004 Alt er oppdatert helt til vi kjøpte digitalkamera for tre fire år siden... Etter det ble det bare rot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 31. januar 2004 #8 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg er ivrig "fotoalbumlager" og har vært det i mange år! Litt sånn scrapbook aktig, men liker ikke å kjøpe ferdiglaga ting! Er opptatt av at albumet skal være kronologisk riktig, men har ett album dedikert sønnen min. Men jeg ligger litt etter nå ja, har flere hundre bilder jeg ikke har satt inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 1. februar 2004 #9 Del Skrevet 1. februar 2004 ja nå har jeg endelig fått orden på familiebildene mine. Jeg har kjøpt dette fotoskrin det tar 265 bilder og er kjempe fint. Du kan også sette inn et bilde på toppen av lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. februar 2004 #10 Del Skrevet 1. februar 2004 ja nå har jeg endelig fått orden på familiebildene mine. Jeg har kjøpt dette fotoskrin det tar 265 bilder og er kjempe fint. Du kan også sette inn et bilde på toppen av lokket. Det var fint. Men jeg ser ikke helt hvordan bildene oppbevares - er det i små album og at ryggen kommer opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2004 #11 Del Skrevet 1. februar 2004 ja nå har jeg endelig fått orden på familiebildene mine. Jeg har kjøpt dette fotoskrin det tar 265 bilder og er kjempe fint. Du kan også sette inn et bilde på toppen av lokket. Kanskje litt værre med sånn når jeg har så mye aps bilder... Det er jo tre forskjellige formater på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. februar 2004 #12 Del Skrevet 1. februar 2004 Elsker å sette bilder inn i album, så der er det god orden ja! Er gøy å holde på med, og ikke minst etterpå. Er jo litt artigere å bla i et album enn å sitte å bla gjennom bunken med bilder. Synes nå jeg da! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 1. februar 2004 #13 Del Skrevet 1. februar 2004 Eowyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. februar 2004 #14 Del Skrevet 1. februar 2004 Album er myyyyye mer kos enn en bunke ja. Blir mindre fingeravtrykk på bildene, og mer mulighet til å skriev kommentarer (slik at man ikke glemmer) også når det er i album... Jeg jobber med saken. De ligger i en bunke, men skal komme i album. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 1. februar 2004 #15 Del Skrevet 1. februar 2004 Kanskje litt værre med sånn når jeg har så mye aps bilder... Det er jo tre forskjellige formater på de.. jeg har også aps bilder, de største går jo selvsagt ikke inn men ellers kan jeg sette inn de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå