AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Noen som kan anbefale noen sider? Gjerne noen der det ikke er såå dyrt tøy Takk!
Mangopai Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 H&M har en del billig, syns kvaliteten der er bra og Ellers syns jeg Get Inspired har noen gode tilbud innimellom, ellers er de litt dyre.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Sitter her og sikler på Sportsmann sine sider.. masse fint til en billig penge! Sportsmann
kills Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Anbefaler egentlig å investere i treningstøy, det skal tross alt puste og føles komfortabelt på, i tillegg så er ikke varighet dumt. Av egen erfaring så synes jeg at dyrere tøy ofte har bedre kvalitet og holdbarhet, men du får gjøre som du vil. Endret 19. mai 2012 av kills 1
Gjest Daenerys Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Anbefaler egentlig å investere i treningstøy, det skal tross alt puste og føles komfortabelt på, i tillegg så er ikke varighet dumt. Av egen erfaring så synes jeg at dyrere tøy ofte har bedre kvalitet og holdbarhet, men du får gjøre som du vil. Min erfaring er at H&M sine tights er like god som Nike sine, så det er personlige preferanser
skreppamedleppa Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Anbefaler egentlig å investere i treningstøy, det skal tross alt puste og føles komfortabelt på, i tillegg så er ikke varighet dumt. Av egen erfaring så synes jeg at dyrere tøy ofte har bedre kvalitet og holdbarhet, men du får gjøre som du vil. Enig med du. Jeg er egentlig ikke så opptatt av dyre plagg og kvalitet på vanlige klær, unntaket er sportsklær. Stoffet puster på en helt annen måte og er mye mer slitesterkt, noe som gjør at jeg kun handler sportstøy på sportsbutikker (type adidas, bergans, nike puma osv) Ler litt av meg selv når jeg trekker på meg adidas buksen som ble kjøpt med lommepenger en gang på 90 tallet, men den har ikke tapt seg, og samme type bukse selges i butikkene i dag. Men selvsagt så er det jo opp til deg ts, i så tilfelle vil jeg stukket innom h&m sine sider, de har en del treningstøy.
Envy Skrevet 19. mai 2012 #10 Skrevet 19. mai 2012 Kanskje dårlig anbefaling, i og med at det meste av tøyet de har er forholdsvis dyrt, men jeg sverger til x-life.no. Fantastisk side med fantastisk tøy. God kvalitet, god service og rask levering Bruker fort vekk heller et par tusenlapper der på skikkelig treningstøy, enn å kjøpe dagligtøy andre steder :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå