Personlig12 Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Inspirert av en tråd her inne, som mente svigerfaren hennes var rar. Vi har vel alle vært borti noe, om det er svigerinner/svoger/svigermor eller far. Kanskje tom svigerbesteforeldre, om noe heter det? Hadde vært moro om du fortalte. Selv må jeg ha tidenes rareste svigerfamilie, spes mor, henne har jeg ikke engang truffet, vært sammen i 2 år snart. I tillegg så har min kjære fått beskjed av henne at han ikke trenger å få barn. Jøsses. Hva med deg?
Gjest Surrehodet Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Mulig at det ikke passer helt inn, for hun var blitt min ekssvigermor da. Jeg flyttet ut og jeg hadde ikke fått ett nytt sted å bo, hadde derfor ikke hentet ut mine klær, fotografier, vitnemål osv. En uke etter var det faktisk ingenting å hente for hun reiste hjem til min mann(som jeg hadde tatt ut separasjon fra) og brant alle eiendelene mine. 4
Personlig12 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2012 Mulig at det ikke passer helt inn, for hun var blitt min ekssvigermor da. Jeg flyttet ut og jeg hadde ikke fått ett nytt sted å bo, hadde derfor ikke hentet ut mine klær, fotografier, vitnemål osv. En uke etter var det faktisk ingenting å hente for hun reiste hjem til min mann(som jeg hadde tatt ut separasjon fra) og brant alle eiendelene mine. Jojo eks svigerfamiler eller nåværende. Å fy søren, det der var råttent!!! Hva gjorde du da?
Theoline Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Mulig at det ikke passer helt inn, for hun var blitt min ekssvigermor da. Jeg flyttet ut og jeg hadde ikke fått ett nytt sted å bo, hadde derfor ikke hentet ut mine klær, fotografier, vitnemål osv. En uke etter var det faktisk ingenting å hente for hun reiste hjem til min mann(som jeg hadde tatt ut separasjon fra) og brant alle eiendelene mine. er det virkelig mulig !!
Gjest Surrehodet Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Ha ha ha hun var nok litt såret over at jeg dumpa sønnen hennes da. Det var kjiipt, men jeg klarte meg. Det verste er vel egentlig at jeg måtte gå runden og få nye attester og vitnemål.
kaprifolen Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Men hva med fotografier, de kan man ikke akkurat skaffe på nytt!!! Gærne kjerringa, jeg hadde anmeldt henne på flekken, og så tilbragt kveldene det neste halve året med å gni isopor på rutene hennes.... 3
Wonders Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 jeg har vært kjæreste og samboer i 10 år og aldri møtt dem Det er himmelsk! Han har møtt mine, og om jeg møter hans må vi gifte oss, -og det presset vil jeg ikke ha før han går god for meg å introduserer meg som hans forlovede. Til den dagen kommer vil jeg ikke tenke på dem. 1
Gjest Frk.Franzen Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 jeg har vært kjæreste og samboer i 10 år og aldri møtt dem Det er himmelsk! Han har møtt mine, og om jeg møter hans må vi gifte oss, -og det presset vil jeg ikke ha før han går god for meg å introduserer meg som hans forlovede. Til den dagen kommer vil jeg ikke tenke på dem. Skjønte ikke helt. Hvorfor har du ikke møtt de enda? 2
Brimi Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Skjønte ikke helt. Hvorfor har du ikke møtt de enda? Fordi da må hun gifte seg? :-p 2
Marsipan Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Min eks-svigermor hadde visst, i bryllupet til min eks og hans kone, snakket om hvor trist hun var for at det ikke var jeg som sto der ved hans side Dette var fire år etter at vi gjorde det slutt... Syns synd på hans nye kone, som tydeligvis ikke har like godt forhold til svigers som jeg hadde! :gjeiper:
Wonders Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 fordi det er ikke noe som heter dating for dem, og de forventer et giftemål, kidz og alt det der. Det er kanskje litt rart for noen, men det er ikke på tale. Jeg kommer ikke til å be om å treffe dem.
Niennas Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Heldigvis har jeg verdens beste svigerfamilie nå Dette var jo akkurat svigermoren min, for vi var jo ikke gift, men moren til ekskjæresten min. Hun taklet ikke det at enebarnet hennes fikk seg kjæreste når han flyttet hjemmefra, og at hun ikke hadde full kontroll. Han studerte i et annet fylke, men var fra samme kommune som meg. Når han var hjemme på besøk, og jeg skulle besøke dem, så åpnet hun døren, stirret på meg noen laaange sekunder, før hun bare snudde seg og gikk inn, og lot døra stå åpen. Ikke et hei en gang. Hun sa rett fram at jeg måtte være veldig lat som ikke jobbet. Jeg var 16 år, og hadde søkt aktivt på jobber i 1 år, men med null erfaring og fulltidsstudent så var det ikke så lett å få jobb. Eksen min hadde nemlig fått jobb igjennom foreldrene hans, jeg var ikke så heldig at jeg hadde foreldre som kunne skaffe meg jobb et sted. Etter et halvt år så tok jeg mot til meg, ringte henne og spurte om jeg kunne komme på kaffe. Da lurte jeg på om det var noe spesielt jeg hadde gjort for å irritere henne (noe hun benektet), og sa at jeg følte meg veldig dårlig behandlet av henne. "Jeg møtte ikke svigermoren min før jeg hadde vært sammen med pappaen til *eks* i fire år jeg. Du kan ikke forvente at jeg vil ha noe med deg å gjøre før etter en god stund". Jeg prøvde å forklare henne at jeg ikke ønsket at VI skulle ha et forhold av noe slag, men at hun kunne ha vanlig folkeskikk hadde vært fint, gikk ikke inn i det hele tatt. Det ble slutt i hovedsak på grunn av dem.
Tina_O Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Jeg var sammen med min eks i 7-8 år fra vi var 16. De var helt fantastiske, jeg hadde et godt forhold til de. Så her er et par søte/rare ting fra dem: Noen år etter det ble slutt møtte jeg "ekssvigerfar" ute på byen. Han hadde tatt seg en øl, og var ganske åpen. "Du er den beste svigerdattera som har vært her i hus - syns det er så synd at det ikke ble dere. Dette må du ikke si til noen!". Syns litt synd på kona til min eks da... For litt siden ringte min eks-svigerfar til min nåværende mann, da de hadde noe forretningsprosjekt på gang (liten by, hehe). etter at de hadde diskutert det de skulle, spurte min ekssvigerfar om min mann hadde fått seg ny dame? Jo, det kunne han bekrefte. Mannen fikk streng beskjed om å ta godt vare på meg, for jeg var visst skikkelig bra! Det var da koselig, om enn litt rart;-) Et par år etter at det var slutt med min eks, deltok vi begge to på et løp.. Det var en del spøking, og det var ikke tvil om at min eks ønsket å slå meg. Familien hans var der og heiet. Jeg og eksen kom nesten side om side da vi passerte de, jeg et par meter foran. Og de heiet på meg og ikke sin egen sønn! hoho 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå