Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Bono tilbød seg å opptre gratis med en sang som skulle samle inn penger til AIDS-ofre i Afrika;men SuperBowl-komiteen sa nei. Istedet må 1 milliard tv-seere nøye seg med Beyoncé. Jeg fatter det bare ikke. Jo da, Beyoncé er flottere enn Bono men alikevel...... Håper hun ikke blir nominert til Nobels Fredspris for det her.....
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #2 Skrevet 30. januar 2004 Kunne de ikke sagt Ja takk begge deler...?
Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 De kunne det slik jeg ser det, så hadde de hoftevrikkglade og de politisk interessert fått sin skjerv.
Saga Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Jeg vil egentlig ikke se noen av dem, men jeg hadde allikevel valgt Bono for mine potensielle TV-seere. Det er jo ikke alle som vil ha flesh og masse dansing. Og jeg må vel omformulere slik at enkelte ikke tørner her: Jeg mener ikke at Beyoncé ikke har talent, men jeg mener at Bono har mye mer.
Malou Skrevet 31. januar 2004 #6 Skrevet 31. januar 2004 Tror nok rett og slett det skyldes at Beyonce er mer pop enn Bono for tiden... Jennifer
Gjest lurven Skrevet 31. januar 2004 #7 Skrevet 31. januar 2004 beyonce har jo en fantastisk bra stemme da så hun ble ikke valft bare fordi hun er fin.
Soul Skrevet 31. januar 2004 #8 Skrevet 31. januar 2004 Men Bono har bedre låter og tekster...syns jeg da Tror at Jennifer har et poeng, Beyoncè er mer "pop" for tiden. Har også litt inntrykk av at de liker å ha noen fine damer og vise frem på SuperBowl
*Shira* Skrevet 2. februar 2004 #9 Skrevet 2. februar 2004 Kunne de ikke sagt Ja takk begge deler...? Poirot :D, det var det jeg skulle svare.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. februar 2004 #10 Skrevet 2. februar 2004 :o Er det virkelig noe å diskutere? Greit nok at jeg er gammel, men øh BONO er BONO er BONO!!!!!!!!
Gjest lurven Skrevet 2. februar 2004 #11 Skrevet 2. februar 2004 bono er opskrytt synes jeg da dessuten er han ikke så pen som beyonce
Gjest glamourgirl Skrevet 2. februar 2004 #12 Skrevet 2. februar 2004 bono er opskrytt synes jeg da dessuten er han ikke så pen som beyonce *klapper Lurven på hodet* Du er ung, og du er mann.....
Gjest care Skrevet 2. februar 2004 #13 Skrevet 2. februar 2004 Bono tilbød seg å opptre gratis med en sang som skulle samle inn penger til AIDS-ofre i Afrika;men SuperBowl-komiteen sa nei. Istedet må 1 milliard tv-seere nøye seg med Beyoncé. Jeg fatter det bare ikke. Jo da, Beyoncé er flottere enn Bono men alikevel...... Håper hun ikke blir nominert til Nobels Fredspris for det her.....
Gjest lurven Skrevet 2. februar 2004 #14 Skrevet 2. februar 2004 *klapper Lurven på hodet* Du er ung, og du er mann..... men selv om du er jente så syns du vel fortsdatt beyonce er penere enn bono
Gjest glamourgirl Skrevet 2. februar 2004 #15 Skrevet 2. februar 2004 men selv om du er jente så syns du vel fortsdatt beyonce er penere enn bono Nehei! Bono var drømmemannen min i åresvis, han. Selv om jeg nå ikke har han på toppen av drømmemann-lista, så er han jammen meg finere en Beyonce!
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2004 #16 Skrevet 2. februar 2004 Hadde foretrukket Bono uansett hadde jeg fått velge mellom ham og Beyonce, den der hoftevrikkinga hennes er bare masete.
*Shira* Skrevet 2. februar 2004 #17 Skrevet 2. februar 2004 Jeg kunne ønske jeg hadde Beyonce's hoftevrikk, men jeg foretrekker Bono's jukking istedenfor
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. februar 2004 #19 Skrevet 3. februar 2004 Enig.. Den mannen har virkelig noe ved seg :D
m_h Skrevet 3. februar 2004 #20 Skrevet 3. februar 2004 Bono er en av mine yndlingsartister,digger den mannen! Jeg tror Bono har flere fans i verden enn beyonce har,men ikke har jeg noke peiling til å uttale meg om det.. Men Bono har jo gjort så mye bra for aids,han burde jo fått deltatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå