Gå til innhold

Snakket senest i natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt ? Men kan utdype litt mer.

Har snakket med en gutt på sms over lengre tid, han sender ofte meldinger som egentlig ikke er noe å svare på, og han holder ofte samtalen i gang om jeg sender sms som ikke er noe å svare på. Han svarer relativt fort også, har hørt fra fellesvenner at han er dårlig på å svare på sms så ser jo på det som positivt at han svarer meg ganske fort. Har møtt han flere ganger, og fortsatt å prate om alt og ingen ting etter det. Flørtet en god del har vi også, men nå i dag da jeg svarte han på en sms jeg fikk i natt har han ikke svart ?! Og jeg sendte trossalt et spm også, og da har han alltid pleid å svare. Hva tror dere kan ha skjedd ? har han plutselig mistet interessen ... vi snakket jo senest i går kveld, og det var snakk om MANGE smser, men nå er det helt dødt. Jeg er så håpløs når det kommer til gutter ... overanalyserer og alt det der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Var han full i går kveld?

I så fall har vi en mulig forklaring.

:tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Var han full i går kveld?

I så fall har vi en mulig forklaring.

:tristbla:

TS her.

Nei, vi var ute sammen dagen før så han var bare hjemme og slappet av ... var egentlig ganske trøtt sa han, men alikvel fortsatte han å sende meg sms frem til kl 3 ...!

Skrevet

Kanskje han er opptatt i dag ? Noe peiling på hva han gjør :) ?

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Vet at han skulle ordne noe kamera opplegg for broren sin, og se alle ringenes herrefilmene ?! Noe mer vet jeg ikke ... men føler jeg maser om jeg sender han en helt enkel sms og spørr hva som skjer. Men det hadde kanskje vært greit, merker jo fort om han da vil holde samtalen i gang eller ei ? Hva tenker dere ?!

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Wow.

Over 10 timer med sammenhengende film. Vet du om det var extended version på alle tre eller?

Sikker på at du fortsatt er interessert?

:)

Endret av Janus
Gjest Elses
Skrevet

Kjenner til følelsen ... vært der selv. Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg ville vel kanskje sendt en helt enkel sms og spurt om hva som skjer, men gjør det du føler er riktig. Håper det ordner seg :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Wow.

Over 10 timer med sammenhengende film. Vet du om det var extended version på alle tre eller?

Sikker på at du fortsatt er interessert?

TS

Det vet jeg ingen ting om, vet bare at de skulle se alle filmene. Haha ja, er nok fremdeles interessert i han !

Gjest Janus
Skrevet

TS

Det vet jeg ingen ting om, vet bare at de skulle se alle filmene. Haha ja, er nok fremdeles interessert i han!

Greit nok.

Men hva er formålet med alle denne kommunikasjonen på SMS? Hva snakker dere om? Hva hindrer dere i å møtest i det virkelige liv?

I min verden er SMS noe man bruker til korte meldinger og gjerne for å avtale møter i den virkelige verden.

Hvor gammel er du?

Gjest Nuppdupp
Skrevet

han svarer når han føler for det eller har tid. ikke bli hysterisk nå :filer:

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Hvis du svarte på den siste meldingen du fikk av han i natt (til og med med et spørsmål :) ), ser jeg ikke noe poeng i å sende han en melding til i dag. Han svarer nok etter hvert skal du se. Kanskje han bare er opptatt, ikke har sett meldingen og/eller bare ikke har tid til å sende meldinger med deg akkurat nå.

Eventuelt, hvis han ikke svarer, kan du jo vente til i morgen med å sende han en enkel og grei melding. :)

Endret av Lolita-
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok.

Men hva er formålet med alle denne kommunikasjonen på SMS? Hva snakker dere om? Hva hindrer dere i å møtest i det virkelige liv?

I min verden er SMS noe man bruker til korte meldinger og gjerne for å avtale møter i den virkelige verden.

Hvor gammel er du?

TS

Vi har jo møttes flere ganger, har til og med sovet over hos han denne uken. Vi snakker om alt og ingen ting egentlig, tuller mye med hverandre. Vi har veldig lik humor så blir mye interne meldinger med ting som bare vi skjønner osv. I tillegg en del flørte sms.

Jeg er 21 år og han er 20

Skrevet

Hva var det siste du sendte til han da? Kan være at han rett og slett sovnet og ikke så på det som nødvendig å svare dagen etterpå..?

Å holde en lengre samtale over melding kan være litt slitsomt, og hvis han ikke er så glad i å sende meldinger heller så er det ikke så rart han ikke svarte. Med mindre det var noe spesielt du spurte om..

AnonymBruker
Skrevet

han svarer når han føler for det eller har tid. ikke bli hysterisk nå :filer:

TS

Ja, får vel bare ta meg selv i nakkeskinnet og prøve å ikke tenke på det. Han har alltid pleid å svare fort, men hvis jeg f.eks har sendt sms til han midt på natta fordi jeg ikke får sove eller noe så har han alltid svart ... selvom det kan ta mange timer.

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det siste du sendte til han da? Kan være at han rett og slett sovnet og ikke så på det som nødvendig å svare dagen etterpå..?

Å holde en lengre samtale over melding kan være litt slitsomt, og hvis han ikke er så glad i å sende meldinger heller så er det ikke så rart han ikke svarte. Med mindre det var noe spesielt du spurte om..

TS

Jeg har bare hørt fra felles venner om at han egentlig aldri har vært noe sms type, så derfor jeg tok det som veldig positiv at han sender/te sms til meg ut av det blå som egentlig ikke hadde noe mening. Siste jeg sendte til han var "Sovnet, så jeg så ikke smsen din før nå. Ja, jeg er fremdeles ganske syk så blir ikke ut på meg i dag. Hva med deg, skal du ut eller er du fremdeles i dvalemodus?"

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen

Så igjennom meldingene mine og siste sms jeg sendte før jeg sovnet så skrev jeg "Kanskje vi kan finne på noe en dag da?" ... Og vi har jo faktisk vært sammen før, så tenkte det var greit å spørre om. Men ikke fått noe svar på det, men fikk en sms fra han nå hvor han skrev "Hva skjer ? Jeg skal se på champions league nå"

..... litt dumt jeg aldri fikk noe svar på om han ville finne på noe da.

Gjest .-L-.
Skrevet

Slapp av. Det at han ikke svarer trenger ikke å bety at alt går til helvete. Av og til, gidder jeg ikke å skru på telefonen min fordi jeg vil være i fred. Andre ganger, så er den tom for strøm og jeg lader den ikke.

Bare fordi han ikke svarer deg når han er opptatt med sine ting betyr ikke at han plutselig har sluttet å like deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han ikke bare holder deg på gress? Høres særdeles uforpliktende og uskyldig ut, det dere driver med ;) Litt mistenkelig at han ikke besøker deg/inviterer deg og heller nøyer seg med diverse sms'er. Om en fyr er keen på meg så er jeg aldri i tvil om det. De jeg har vært i tvil om, har aldri vært interesserte nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...