Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg trenger en sølv-shampoo til mitt blonde (stripet) hår. Håret er alltid kjempefint rett etter striping, men jo eldre jeg blir jo fortere ser det ut til å gulne... :kjefte:

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Redken silver shampoo for men (egentlig for menn, men kvinner kan absolutt bruke den også, den er superpigmentert)

- Davines Alchemic Silver conditioner (dette er en sølv-balsam/hårkur som jeg synes er veldig bra. Blåshampoer har en tendens til å være litt uttørkende på håret, så blåfarge i balsamform er knall!)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk!!

Jeg mente selvsagt blåshampoo, ikke sølv... :fnise: Skylder på ammetåke.

Skrevet
Pravana sin er min favoritt, jeg bruker bare shampoen på vask nr 2, og ikke balsamen, og ser likevel klar forskjell. Det kan kreves litt leting på ebay for å finne noen som shipper til norge uten å ta blodpris, men den er veldig drøy når den først er kommet i hus. :)
Gjest kittycat
Skrevet

laget flere sånne innlegg, men anyways jeg bruker bjørn axen sin fra vita. meeget god! 185 kr for 250 ml, liitt dyrt, men men. vita har også lee stafford sin for 130, men bjørn axen sin inneholder ikke sulfater, goodie.

loreal sin silversjampo er sykt god sier alle. fins billig på nettet i forhold til frisøren ;) deer har du alle de gode. og så joico har en god en, men kanskje litt dyr.

Skrevet

Veldig fornøyd med Loreal sin silver shampoo :) Har testet kms sin og, men den var ikke bra..

Gjest O___o
Skrevet

Loreal silver, redken for men og lush sin blåshamphoo

AnonymBruker
Skrevet

LOREAL SERIE EXPERT

SILVER SHAMPOO 500ml

Kun 149 kr hos blush.no også er det gratis frakt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...