Patronus Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Bare så det er sagt og understreket: Det er invidiuelt hva man selv velger å tro på, så om akkurat DU ikke tror, så trenger ikke JEG en haug med overbevisesler om at det ikke finnes noe mellom himmel og jord. Sånn, nå slipper vi DEN diskusjonen Nå til saken! Jeg har sendt inn påmelding til åndenes makt, men er usikker på når de begynner å filme? Er det høsten 2012 de begynner? Isåfall, hvilken sesong blir det? Takk til den som svarer! Forresten, mens vi er inne på emnet! Noen her inne som har vært med på programmet? Eller har sendt påmelding?
Meaty Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hvis du er synsk burde du vel vite når det starter, og om du kommer med? 1
Calypso Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Hvis du er synsk burde du vel vite når det starter, og om du kommer med? Ehm.... programmet har da ingenting å gjøre med om man er synsk eller ikke. 2
Patronus Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2012 Hvis du er synsk burde du vel vite når det starter, og om du kommer med? Hvor skrev jeg at jeg var synsk? 2
Meaty Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Trodde det var et sånt program for synske, jeg. My bad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå