Nusseli Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hvis dere skal klippe litt i bilder, red. ferg osv (ikke noe photoshopping eller endring av bilden i seg). Hvilket program bruker dere da? Trenger et gratis program, har ikke en gang at jeg kan klippe bildene mindre.. Vill bare ha ett enkelt egentligen, så får jeg lære meg alt det proffe en annen dag
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Photoscape er veldig enkelt og greit: http://www.photoscape.org/ps/main/download.php
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er storfan av Picasa. Du får en god oversikt over alle bildene dine og mange valgmuligheter i forhold til enkel og kjapp redigering
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Lightroom er fantastisk. Men dessverre ikke gratis...
Sugerøret Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 et veldig gammel program som heter Paint shop pro.Samt canon sak
Nusseli Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er storfan av Picasa. Du får en god oversikt over alle bildene dine og mange valgmuligheter i forhold til enkel og kjapp redigering I Picasa må man legge alle bilder ut på nett? Vill gjerne ha et program der jeg kan jobbe med bilderne offline hvis jeg ønsker og ha full kontroll på dem på MIN pc. Er litt redd for å legge alt mulig av bilder på nett..
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2012 #11 Skrevet 19. mai 2012 I Picasa må man legge alle bilder ut på nett? Vill gjerne ha et program der jeg kan jobbe med bilderne offline hvis jeg ønsker og ha full kontroll på dem på MIN pc. Er litt redd for å legge alt mulig av bilder på nett.. Nei, ikke i det hele tatt! Du kan velge å dele dem på nettet, men det er absolutt ikke nødvendig i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #14 Skrevet 20. mai 2012 Picasa! Utrolig enkelt og bruke og resultatet blir supert. Fått mange komplimenter for for collagene mine:) Selvfølgelig må man ikke legge bildene ut på nett. Hvor i all verden har du det fra?
Gjest Blubberella Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 Jeg bruker Gimp, en slags gratisutgave av Photoshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå