lykkelig89 Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei, har blitt enige om at vi kan starte prøvingen når jeg ønsker:) så frister veldig å begynne nå, men skal på tur med jobben helgen første juni-tredje juni, har eggløsning onsdag ca. uken som kommer. Vil jeg kunne teste positivt før denne turen??? Vil ikke drikke på turen om jeg ikke vet om jeg er gravid , eller ikke og blir jo litt vin til maten, kanskje bare la være å prøve til etter turen, eller drikke brus der??
Isrose Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hei, har blitt enige om at vi kan starte prøvingen når jeg ønsker:) så frister veldig å begynne nå, men skal på tur med jobben helgen første juni-tredje juni, har eggløsning onsdag ca. uken som kommer. Vil jeg kunne teste positivt før denne turen??? Vil ikke drikke på turen om jeg ikke vet om jeg er gravid , eller ikke og blir jo litt vin til maten, kanskje bare la være å prøve til etter turen, eller drikke brus der?? Turen vil vel da være ca. 9 dpo, dette er tidligere enn de fleste tester positivt.
lykkelig89 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2012 Turen vil vel da være ca. 9 dpo, dette er tidligere enn de fleste tester positivt. Lurer på om jeg skal vente med prøvingen, eller bare drøye alkohol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå