Gå til innhold

Forloveden min er på utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forloveden min har sitt utdrikningslag i dag, og jeg er hjemme og tenker på det.

Jeg er på en måte bekymret, men vet ikke hvorfor eller hva jeg skulle vært bekymret over. Jeg stoler fullt og helt på han, men sitter litt med hjertet i halsen allikevel. Er urolig, jeg vil ikke at det skal skje noe med han, eller at han kommer i situasjoner jeg ikke ville ha likt at skjedde.

Friket du også litt ut da din forlovede hadde utdrikningslag? Har du noen beroligende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er voksen og klarer selv å si nei til ting verken du eller han er komfertable med. Han skal gifte seg med deg og derfor må du stole på at han klarer å holde seg i skinnet også denne dagen

• Liker 3
Gjest Bella111
Skrevet

Forloveden min har sitt utdrikningslag i dag, og jeg er hjemme og tenker på det.

Jeg er på en måte bekymret, men vet ikke hvorfor eller hva jeg skulle vært bekymret over. Jeg stoler fullt og helt på han, men sitter litt med hjertet i halsen allikevel. Er urolig, jeg vil ikke at det skal skje noe med han, eller at han kommer i situasjoner jeg ikke ville ha likt at skjedde.

Friket du også litt ut da din forlovede hadde utdrikningslag? Har du noen beroligende ord?

er du sånn hver gang han er ute på byen og?

jeg er ikke gift,men når det engang skjer så blir det nok ikke noe utdrikningslag på noen av oss da jeg mener det ikke er en fin tradisjon.

• Liker 1
Skrevet

<om du stoler på han (og vennene hans) så har du ingen grunn til å være bekymret :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, jeg stoler på han, er mer det at jeg er redd for han, at han skal skade seg på noe måte eller komme i vanskelige situasjoner der han ikke har det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare dater en fyr, vi er ikke sammen engang. Og jeg sitter hjemme når han er på byn, feks idag, og ber ham kose seg massemasse =) Er ikke bekymret overhodet, og du er redd forloveden din skal finne på noe?

Stol på ham inntil det motsatte er bevist :opplyser::klemmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada, jeg stoler på han, er mer det at jeg er redd for han, at han skal skade seg på noe måte eller komme i vanskelige situasjoner der han ikke har det bra.

Eh....

• Liker 2
Skrevet

Støtter det doh sier. Mannen er voksen. Moralen forandres ikke bare fordi det er et utdrikningslag. Dersom den gjør det er han ikke noe å samle på uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke han skal være utro på noen slags måte, ikke det jeg mener jenter! :fnise: Vet det er fristende å tro det så mye utrosnakk det er her inne på KG.

Tenker bare generelt på alt han skal finne seg i, i dag. Jeg har nok hørt litt for mange skrekkhistorier om utdrikningslag der ting har gått galt.

TS

Skrevet

Jeg tror ikke han skal være utro på noen slags måte, ikke det jeg mener jenter! :fnise: Vet det er fristende å tro det så mye utrosnakk det er her inne på KG.

Tenker bare generelt på alt han skal finne seg i, i dag. Jeg har nok hørt litt for mange skrekkhistorier om utdrikningslag der ting har gått galt.

TS

Åja! Da syntes jeg nok du er litt vel hønemor! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Så lenge kompisene ikke er hentet fra The Hangover så skal det nok gå fint. Han er voksen, skal gifte seg med deg, så du må bare stole på ham. Aktiviser deg i stedet for å sitte passivt i sofaen og tenke på det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går helt sikkert fint :rodmer:

TS

Skrevet

Ja det er min kommende og... Og det skal visst jaggu jeg i kveld og.... Og jeg tror at forloverne har snakket sammen, spennende!!!! Det går nok helt fint, tror egentlig bare man har hørt for mange historier.

Skrevet

Onkelen min hoppa i fallskjerm i sitt utdrikningslag. Han fra det i ett stykke;)

Men jeg skjønner litt at du er bekymra, men hører jo om kompiser som har gjort litt sånne ekstreme ting også har det skjedd en ulykke. Men det kan jo og skje på vei til butikken.

Skrevet

Du har nok ingenting å bekymre deg for. Jeg hadde full kontroll på hva mannen min gjorde den helga, fordi jeg hjalp forloverne hans med å lure han. Og de gikk jo inn for å få ham full, men de er også med for å passe på at alt går bra :) Og det gjør helt sikkert med din også! Tror min mann storkoste seg med kamerater og forlovere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...