AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Skal bastille time for evoking av kropp hos hudpleier. Hvor lenge før avreise bør dette bli gjort? Ønsker å unngå røde nupper/sår hud når bikinien skal på..Vil hårene begynne å vokse ut dersom jeg gjør det en uke før?
chi Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er hudpleier, så jeg kan fortelle deg hva jeg sier til kundene mine. Anbefaler at en venter med aktiv soling 24 timer etter en voks time, og deretter bruke solfaktor 20-30, for å unngå å bli solbrent/få pigmentflekker. Hårene som blir revet ut med roten, må begynne produksjon av hårvekst helt på nytt igjen, og det tar da noen uker før de er utvokst igjen. Vær klar over at det ofte er hår som ikke har kommet over hudoverflaten når du vokser, og dem kan komme ut dager etter voksetimen. Det er derfor en ikke kan beregne at f.eks leggene er helt hårfrie i ukesvis etter en voksbehandling.Men med voksing kommer hårene gradvis tilbake, og kjennes mye mykere ut enn kontra barbering.
challenger Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jeg pleier å gjøre det dagen før jeg:) Har gått helt fint, ikke plaget av nupper/røde prikker o.l.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg vokset meg en uke før vi reiste, og bra var det, for jeg ble full i blåmerker etter voksingen. Brukte høvel litt innimellom på turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå