AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei, jeg vil bare ha noen tips og råd til hva jeg bør gjøre med denne gutten. Vi har gått på samme skole, men aldri snakket noe særlig. En to dagers fest for noen uker siden så var vi på hverandre hele kvelden begge dagene og det ene førte til det andre. På skulen uka etter var det en litt klein stemning, der han så vidt turte å se på meg. Så var det forrige helg igjen hvor vi var holdt på litt og jeg sov sammen med han. Jeg er faktisk ganske keen på han og lurer på hva jeg kan gjøre for å få han til å virke litt mer interessert også i edru tilstand? Både jeg og han er veldig sjenerte typer, og jeg holder veldig på det at gutten skal ta intativet Håper dere forstod hva jeg mente, vil veldig gjerne ha noen tips?
PelleP Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 hei Om du er veldig på dette med at gutten skal ta første steget er jo det litt vanskelig i og med at dere er begge sjenerte. Så enten må du bare kvinne deg opp og snakke med han eller får du si på neste fylla at i morgen ringer du meg og vi finner på noe!
Gjest Jay Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Send en meldign og hør om han vil være med på kino, joggetur, spillkveld..?
LamaLover Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg synes ikke du skal holde på det der med at gutten skal ta initiativ. Det betyr ikke at du selv skal ta masse initiativ, men jeg synes du skal prate til han også i edru tilstand. Har dere noen felles kjente? I så fall kan du jo prøve å bli med i en samtale han har med dem? Så blir det ikke like "kleint". Men altså, første bud for å ikke gjøre det kleint er å late som du absolutt ikke synes det er det. Vær (tilsynelatende) avslappet, pratsom og spøkefull i hans nærvær. Da får du han til å skjønne at du ikke bare er ei jente han kan få til sengs, men også en kul person som han får lyst til å bli bedre kjent med. Hvor gammel er du forresten? Bruk humor og lat som du ikke synes det er kleint. Da skal de godt gjøres at det blir kleint. At du prater vanlig med han er ikke synonymt med "oioioi, jenta tar initiativ! Så utrolig kontroversielt!"
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Jeg synes ikke du skal holde på det der med at gutten skal ta initiativ. Det betyr ikke at du selv skal ta masse initiativ, men jeg synes du skal prate til han også i edru tilstand. Har dere noen felles kjente? I så fall kan du jo prøve å bli med i en samtale han har med dem? Så blir det ikke like "kleint". Men altså, første bud for å ikke gjøre det kleint er å late som du absolutt ikke synes det er det. Vær (tilsynelatende) avslappet, pratsom og spøkefull i hans nærvær. Da får du han til å skjønne at du ikke bare er ei jente han kan få til sengs, men også en kul person som han får lyst til å bli bedre kjent med. Hvor gammel er du forresten? Bruk humor og lat som du ikke synes det er kleint. Da skal de godt gjøres at det blir kleint. At du prater vanlig med han er ikke synonymt med "oioioi, jenta tar initiativ! Så utrolig kontroversielt!" TS her: Tusen takk for fine tips:D Jeg er 19 år, så er vel ikke så erfaren enda. Venter litt med å ta kontakt tror jeg, velger heller å håpe på at vi snart møter på hverandre, så får være tøff da og ta initiativet. Liker bedre face to face enn melding og facebookprat !! 1
Dolly-Duck Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 ville vel prøvd å få pratet litt med ham på skolen i første omgang.
LamaLover Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 TS her: Tusen takk for fine tips:D Jeg er 19 år, så er vel ikke så erfaren enda. Venter litt med å ta kontakt tror jeg, velger heller å håpe på at vi snart møter på hverandre, så får være tøff da og ta initiativet. Liker bedre face to face enn melding og facebookprat !! Face to face er mye bedre. Det blir så utrolig "obvious" når man sender en melding etter dere har rota på fylla. Synes det er bedre at du først skaper en slags kontakt face to face - når dere er edru - sånn at han skjønner at dette ikke trenger å være kun en fyllegreie. I hvert fall hvis du er interessert i han Så kan du eventuelt sende ei melding til han etter dere har pratet sammen på en "naturlig måte". Eeeller du kan gjøre som meg og vente på at han skal gjøre det (; For det å ikke ta initiativ først synes jeg mest handler om når det gjelder å ta "det neste skrittet". I hvert fall for min del. Der er jeg selv ganske "kostbar", men det betyr ikke at man ikke kan prate med fyren. Det viser bare at du har selvtillitt og ikke er redd for å prate med folk. (Selv om du er sjenert og har mannet det opp på forhånd )
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Face to face er mye bedre. Det blir så utrolig "obvious" når man sender en melding etter dere har rota på fylla. Synes det er bedre at du først skaper en slags kontakt face to face - når dere er edru - sånn at han skjønner at dette ikke trenger å være kun en fyllegreie. I hvert fall hvis du er interessert i han Så kan du eventuelt sende ei melding til han etter dere har pratet sammen på en "naturlig måte". Eeeller du kan gjøre som meg og vente på at han skal gjøre det (; For det å ikke ta initiativ først synes jeg mest handler om når det gjelder å ta "det neste skrittet". I hvert fall for min del. Der er jeg selv ganske "kostbar", men det betyr ikke at man ikke kan prate med fyren. Det viser bare at du har selvtillitt og ikke er redd for å prate med folk. (Selv om du er sjenert og har mannet det opp på forhånd ) TS: Jaa er veldig enig i det du sier her! Tuuusen takk, tror jeg skal klare det her, hehe :D
Gjest .-L-. Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Kan du spørre om date neste gang dere er på fylla da? Da blir det jo ikke kleint å spørre om det. Endret 19. mai 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #10 Skrevet 19. mai 2012 Kan du spørre om date neste gang dere er på fylla da? Da blir det jo ikke kleint å spørre om det. TS: Å jo blir nok litt flaut å spørre om det selvom! For vi er jo ikke så fulle noen av oss at alle hemninger blir lagt bort.. hehe. Men jeg sov jo sammen med han og han holdt rundt meg på morgnen når vi våknet. så er bare det at vi først må starte å prate sammen etter noen øl, så er det ikke noe problem å sove sammen for så å våkne og snakke sammen igjen. hvis dere forstod?
Gjest .-L-. Skrevet 19. mai 2012 #11 Skrevet 19. mai 2012 TS: Å jo blir nok litt flaut å spørre om det selvom! For vi er jo ikke så fulle noen av oss at alle hemninger blir lagt bort.. hehe. Men jeg sov jo sammen med han og han holdt rundt meg på morgnen når vi våknet. så er bare det at vi først må starte å prate sammen etter noen øl, så er det ikke noe problem å sove sammen for så å våkne og snakke sammen igjen. hvis dere forstod? Synes det er rart at det skal være vanskeligere å spørre han ut, enn å faktisk sove sammen med han, og snakke med han dagen derpå.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #12 Skrevet 19. mai 2012 Synes det er rart at det skal være vanskeligere å spørre han ut, enn å faktisk sove sammen med han, og snakke med han dagen derpå. TS: Hehe, ja det er jo litt rart !! Nei, jeg får se hvordan det blir når vi møtes neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå