Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #1 Skrevet 26. mai 2002 Huff...dette er pinlig men jeg må bare spørre for det,dette plager meg veldig. Når typen min fingrer meg så føler det ut som jeg tisser på meg når han har holdt på en stund. Hva som gjør dette? Prøver å holde igjen men det går ikke alltid..dette gjør at jeg blir veldig anspent og ikke klarer å få orgasme. Dette hender ikke når jeg onanerer selv uten han. Noen som vet hvorfor dette hender?
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #2 Skrevet 26. mai 2002 Ja -det skjer fordi du er i ferd med å få orgasme!! Gi etter for følelsen, så kommer du til å komme. Jeg også hadde det sånn før -var redd for at jeg skulle tisse og turde ikke å fortsette. Men så lærte jeg meg hva det betydde -det er "forfølelsen" til en orgasme. P.S. Noen ganger når du kommer kan det hende at det kommer litt væske ut. Dette er IKKE tiss. Er vanlig at jenter ejakuleer også, nemlig! Lykke til med neste orgasme! klem, Nelle 2
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #3 Skrevet 26. mai 2002 Har du hvert på do før han fingrer, eller har du fullblære når han holder på å fingrer. Da kan det hver at han presser mot blæra så du for tisse føllelsen. Hvis det er en litten stund siden du har hvert på do og du vet at det ikke kan hvere så mye urin at du må tisse. Da er det bare en ting å gjøre, SLAPP AV og nyt behandlingen du får så kommer det som kommer. Og den er så å si umulig å pisse seg ut samtidig som du får orgasme, da tisse musklen er opptatt med andre ting som orgasme rykninger, og kommer det noe ut så er det IKKE urin, men kvinelig ejakulasjon. Men det er viktig å slappe helt av, og ikke tenke på at "no tisser jeg meg ut", for da blir det ikke nyttelse du tenker på og alle "sperene" i hodet blir satt på og orgasmen ute blir også.
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #4 Skrevet 26. mai 2002 Om han fingrer klitten din er det IKKE urinblæra han presser mot (tror jeg ganske bestemt iallfall). Nelle
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #5 Skrevet 26. mai 2002 Om han fingrer klitten din er det IKKE urinblæra han presser mot (tror jeg ganske bestemt iallfall). Nelle 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 På 26.5.2002 den 22.14, Gjest Anonymous skrev: Huff...dette er pinlig men jeg må bare spørre for det,dette plager meg veldig. Når typen min fingrer meg så føler det ut som jeg tisser på meg når han har holdt på en stund. Hva som gjør dette? Prøver å holde igjen men det går ikke alltid..dette gjør at jeg blir veldig anspent og ikke klarer å få orgasme. Dette hender ikke når jeg onanerer selv uten han. Noen som vet hvorfor dette hender? Er du usikker, kan du jo få han til å gjøre det i dusjen neste gang. Da er det jo ikke då farlig om det kommer litt tiss når du kommer.
000VF000 Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 1 minutt siden, Sørlandsjenta02 said: Er du usikker, kan du jo få han til å gjøre det i dusjen neste gang. Da er det jo ikke då farlig om det kommer litt tiss når du kommer. Haha troll 😂 2
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 2 minutter siden, 000VF000 skrev: Haha troll 😂 Det sier du. Som skriver i forumet om å lage lyder når du er på do.
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 Får ikke håpe du fortsatt synes det er pinlig Ts. Tråden er jo fra 2002. Da var jeg et barn😂
000VF000 Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 30 minutter siden, Sørlandsjenta02 said: Det sier du. Som skriver i forumet om å lage lyder når du er på do. Hvorfor søker du tråder som 18 år gamle? Fordi du er et troll. 4
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 Jeg blar litt i gamle tråder, og kommentere de mest interessante. Det må da være lov. Jeg har enda ikke skjønt hva du mener med å være et troll.
000VF000 Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 2 hours ago, Sørlandsjenta02 said: Jeg blar litt i gamle tråder, og kommentere de mest interessante. Det må da være lov. Jeg har enda ikke skjønt hva du mener med å være et troll. Hvordan blar du? Du må jo søke på stikkord. Hvordan fant du denne tråden, hva var det du søkte på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå