AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Ser så mange jenter som gjør alt for en plettfri hud, kritthvite tenner og helt rett hår. Ikke skjønner jeg hvorfor. Jeg syns faktisk det er sexy å ha litt missfarging på tennene (altså ikke knallgul men ikke kritthvite heller), litt rufs i håret og et lite arr eller rynke i huden. Alt med moderasjon naturlig nok, men jeg liker å se at en kvinner har levd litt og ikke bare går rundt som barbie glansbilde. Flere som er enig? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 helt enig med deg Hvorfor tar du fram bitche smileyen da? 1
Gjest blackbird Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Ser så mange jenter som gjør alt for en plettfri hud, kritthvite tenner og helt rett hår. Ikke skjønner jeg hvorfor. Jeg syns faktisk det er sexy å ha litt missfarging på tennene (altså ikke knallgul men ikke kritthvite heller), litt rufs i håret og et lite arr eller rynke i huden. Alt med moderasjon naturlig nok, men jeg liker å se at en kvinner har levd litt og ikke bare går rundt som barbie glansbilde. Flere som er enig? jeg liker jenter som ser ut som "barbie glansbilde" jeg!! 2
Gjest kittycat Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Spørs u know. Flott at folk ser bra ut, men det skal i så fall være fordi de er sunne, ikke fordi de er sykelig opptatt av utseende. Bare det er uattraktivt i seg selv. Mye bedre med en selv sier som har "levd litt" med lurt smil på lur selv om det ikke blender meg akkurat.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Jatakk til naturlige mennesker. Det verste eksemplet på kunstige mennesker må være Ungkaren Det er jo nesten om man må ha på solbriller når man ser på. Til og med programlederen har fått perleraden kritthvit. IKKE pent i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Eller fotballfrua Caroline, som på tross av et naturlig pent utseende bruker tusenvis av kroner i måneden på løshår, tannbleking, vippeextensions, kunstige negler og innsprøytinger i leppene. Da har man kanskje litt for mye tid til å vurdere seg selv i speilet Digger jenter som Natalie Portman og Cameron Diaz, som er like vakre med og uten styling. Og sunne, norske jenter som tar vare på seg selv uten å ta helt av. Alt med måte, men liker jo at jenter tar vare på seg selv, dvs ikke spiser godteri hver dag, trener av og til og tar en hårkur i ny og ne. Fritt forfall som 10 kilo + som henger igjen i årevis etter graviditeter/barnefødsler ser ikke kult ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 HATER platinblond og brunkrem-damer! De peneste damene er de som er søte uten sminke. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #10 Skrevet 19. mai 2012 HATER platinblond og brunkrem-damer! De peneste damene er de som er søte uten sminke. Smak og behag.
Gjest Liss`pia Skrevet 19. mai 2012 #11 Skrevet 19. mai 2012 Er det egentlig noen som er perfekt? ved første øyekast kanskje, men alle har sitt. Det er alltid noe man kan pirke litt på He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå