nicetry Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei! Jeg har et stort behov for å trene, men på grunn av helsemessige årsaker vet jeg ikke hvordan jeg skal trene. Jeg får ikke overbelaste beina, men kunne tenkt meg å trene magen og armene. Jeg har også utrolige smerter i korsryggen hver dag. Er det noe jeg kan gjøre for å forebygge dette? Jeg har compartment syndrom i leggene, dehydrert L4/L5 (korsryggen), betennelse under føttene og hele kroppen er spent på grunn av at jeg har stor problemer med å slappe av, grunnet smertene i føtter og rygg. Håper dere kan hjelpe meg
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Ikke at jeg er noen ekspert, men er det så lurt å trene mage når man har ryggproblemer? Hvis du blir for framtung vil det jo skape enda større ryggsmerter så vidt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Her ville jeg har bedt om veiledning fra en fysioterapeut.
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Helt klart fysioterapaut som er den rette å spørre for deg. Svarene du får på et forum kan skade deg mer - da du ikke vet om den som gir deg øvelser en gang vet hva skadene dine betyr. Jeg kan varmt anbefale Nimi hvis du bor i Oslo. De er kjempeflinke, og har eget treningsrom så de kan vise deg øvelsene i praksis også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå