momo Skrevet 30. januar 2004 #1 Del Skrevet 30. januar 2004 min datter på 2 1/2 år skal være brudepike i våres bryllup om 5 uker. Det som er det store problemet er at hun nekter og ha på seg kjole, hun skriker og gråter og er helt hysterisk. Detta starta rett før jul. For i sommer var hun veldig glad i å ha på seg kjoler, men ikke nå lenger. Lurer på om dere har noen gode råd, eller om dere vet om et sted som selger veldig pent sett med bukse og genser/bluse i hvitt som kan brukes i bryllup. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #2 Del Skrevet 30. januar 2004 Lov henne noe hun veldig gjerne vil ha i bytte for at hun bruker kjolen. Avtal dette et par tre dager før bryllupet. Ta henne med deg i fex lekebutikken og be henne velge seg noe som dere skal kjøpe når hun har vært flink jente i kjolen. I krig og bryllup er allting lov.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #3 Del Skrevet 30. januar 2004 Se om de har noe fint på Fru Lyng som plan B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. januar 2004 Takk for råd. Vet ikke helt om det med å love noe går helt bra, men alt bør vel prøves. Skulle få henne til å prøve kjolen når vi fikk den, da måtte jeg love henne at hun skulle få se film etterpå. Det gikk greit helt til kjolen kom på, da ble det hyl og skrik. Skal til Oslo til uka, så jeg får ta meg en tur til Fru Lyng, jeg må uansett kjøpe penbukse og Genser/bluse til selskapet. For selv om jeg skal være så heldig at vi får henne til og bruke kjole i kirken, kan vi ikke forvente at hun skal ha på seg den hele kvelden. Kanskje det hjelper at kusinen hennes skal ha på seg samme kjole som henne. Hun ble også litt sur fordi fetteren hennes ikke skulle ha på seg kjole, men smoking. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 Er det ungen som bestemmer det da??? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #6 Del Skrevet 30. januar 2004 Skulle få henne til å prøve kjolen når vi fikk den' date=' da måtte jeg love henne at hun skulle få se film etterpå. Det gikk greit helt til kjolen kom på, da ble det hyl og skrik. [/quote'] Hvorfor vil ikke jenta bruke kjole tro? Kan det være fordi det er ubehagelig? Hvis hun er vant til myke klær som ikke strammer blir det både uvant og ubehagelig å være stivpynta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. januar 2004 #7 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg sjkønner ikke helt at dere tør å ha en så ung brudepike, jeg - tenk om hun ikke går opp midtgangen i det hele tatt!! Men hun blir sikker utrolig søt og håperdere lykkes i å få på henne kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 30. januar 2004 Til Peluche Det går jo ikke helt bra og ha en brudepike som hyler og skriker. Ellers er jeg også imot og tvinge datteren min til og gjøre noe hun ikke vil. Til popelka Grunnen til at vi vil ha så ung brudepike er jo fordi hun er datteren våres. Går det ikke bra så er det jo noen der til og passe på. Og hvis de svinser litt rundt omkring synes jeg det går helt bra jeg. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 30. januar 2004 #9 Del Skrevet 30. januar 2004 Til Peluche Det går jo ikke helt bra og ha en brudepike som hyler og skriker. Ellers er jeg også imot og tvinge datteren min til og gjøre noe hun ikke vil. Tror du får sende henne til meg en ukes tid så skal du få henne tilbake veldressert :D Her spiser ungene det de får servert og har på det de blir påkledd... nåja. Det er ihvertfall målet Men helt alvorlig, det er jo ikke hun som skal bestemme det. Hva med å legge en langsiktig strategi og gi henne helter i kjoler? Heltepsykologi :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 30. januar 2004 #10 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei! Min datter er bare 16 mnd. den dagen vi gifter oss. Har planer om å la henne sitte i en pyntet tre-vogn som blir dratt av en brudesvenn på 6 år, i følge med min forlover (min datter kjenner henne meget godt). Om det blir skrik og hyl, så tar jeg ikke det så nøye. Hun er vår datter, og jeg vil ha henne med i kirken. På festen skal hun ikke med. Dersom det bare blir masse bråk, skal vi ha en bekjent som tar seg av henne og tar henne med ut av kirken. Det er ikke enkelt å tvinge på barn klær de ikke vil gå med. Har jo ingenting med at de er dårlig oppdratt det. Greit, man får kanskje på ungen klærne, men å ha en sur brudepike er jo heller ikke noe stas. Gleder meg til å ha lille baby-lullu der på dagen vår :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #11 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei! Min datter er bare 16 mnd. den dagen vi gifter oss. Har planer om å la henne sitte i en pyntet tre-vogn som blir dratt av en brudesvenn på 6 år, i følge med min forlover (min datter kjenner henne meget godt). Har du sett for mye på Trista?? :o Så du ikke hvordan de jentene sleit med den hersens brannbilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 31. januar 2004 #12 Del Skrevet 31. januar 2004 :D Nei, har en venninne som gjorde det samme i sitt bryllup. Gikk fint det altså :D Men det er ikke 100% avgjort enda. Skal jo ikke gifte meg før september, så vi må jo se ann hvordan lille baby-Lullu utvikler seg Og nå er det jo en voksen som også skal hjelpe til, og da går det nok fint får vi håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå