AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Siden mensen for 2 uker siden har jeg hatt høy temperatur i forhold til tidligere. Selv under mens perioden var temperaturen høyere enn det den har vært tidligere. denne uken har jeg vært småsyk, så denne uken har jeg egentlig ikke tatt med, har ført de inn, men er ikke med i grafen- Men sist uke låg tempen høyere enn det den pleier. Kan syklusene være så forskjellig når det gjelder temp?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hvor lenge har du loggført temperaturen? Hvor mye høyere enn vanlig er den? Er den like høy som vanlig etter el eller høyere? Hvis den er feberhøy så gjelder den ikke uansett.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 TS Har loggført en god stund (ca 1\2 år), er ikke feberhøy da temperaturen ligger under 37, tidligere har den stort sett lagt rett under 36 grader, men nå har den lagt fra 36,2 - 36,5, hvordan det er rundt eggløsning er litt vanskelig å si da jeg har svært sjelden eggløsning (PCOS) og tempingen er til hjelp for å se om jeg har eggløsning... har hatt noen temp stigninger tidligere men FF finner ikke eggløsning da jeg stort sett synker ned til vanlig temp etter noen dager. Kan senebetennelse virke inn på temperaturen kanskje? Sliter med en arm for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå