Scherbatsky Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Den store Remaen rett ved togstasjonen på Lillestrøm selger både pære og ananas. Sørger alltid for å drikke pærebrus når jeg er hjemmom i Åleby. NAMS.
Anglofil Skrevet 23. mai 2012 #22 Skrevet 23. mai 2012 I Kristiansand vet jeg at de har brus fra Oscar Sylte på Ultra. Mvh Yvonne
Meaty Skrevet 9. juni 2012 #23 Skrevet 9. juni 2012 Hvis du tar turen innom Meny på Åssiden en dag, hadde du giddet å poste her om de selger lightvariantene av pære/ananasbrus? Jeg bor et stykke unna, men har de disse må jeg jo bare organisere tur dit Da har jeg endelig fått vært innom der, og kan bekrefte at de selger lightvariantene av pære- og ananasbrus. De hadde både små og store flasker. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #24 Skrevet 9. juni 2012 Da har jeg endelig fått vært innom der, og kan bekrefte at de selger lightvariantene av pære- og ananasbrus. De hadde både små og store flasker. Åh, så flott! Da blir det vill hamstring i nærmeste fremtid. Tusen takk for at du husket på å oppdatere her
Gjest Reza08 Skrevet 6. oktober 2012 #25 Skrevet 6. oktober 2012 Har fått kjøpt min dose Syltebrus på Meny Alna, Spar Skarnes og Morgrethe Brumunddal. Fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå