Gå til innhold

Oskar Sylte Mineralvannfabrikk

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet (endret)

Vet dere om noen steder i Norge hvor man kan få tak i Oscar Syltes pærebrus, annanasbrus osv bortsett fra Molde og Ålesund?

Endret av Reza08
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deli de Luca. Ultra.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ultra og Meny mener jeg har det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg bur heldigvis i sogn og fjordane so vi har både pære og ananasbrus i alle butikker :nigo:

Skrevet

Spar i Tromsø sentrum:)

Skrevet

Jeg måtte google for å se hvordan disse flaskene ser ut, og da husket jeg at jeg har kjøpt pærebrusen på Ica Maxi på Bjølsen. Den var utrolig god, og jeg er lei meg for at de ikke har den på Ica Maxi her i Drammen hvor jeg bor. :sukk:

Skrevet

Spar i Tromsø sentrum:)

Hæ? Har jeg ikke sett på lenge... Vært der nylig?

Ananasbrus :strix:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte google for å se hvordan disse flaskene ser ut, og da husket jeg at jeg har kjøpt pærebrusen på Ica Maxi på Bjølsen. Den var utrolig god, og jeg er lei meg for at de ikke har den på Ica Maxi her i Drammen hvor jeg bor. :sukk:

Meny på Åssiden (Drammen for de som ikke er lokalkjent) selger Oskar Sylte brus ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele sunnmøre..

• Liker 1
Skrevet

Meny på Åssiden (Drammen for de som ikke er lokalkjent) selger Oskar Sylte brus ^^

Åh, så flott! Tusen takk for tipset. :)

Skrevet

Du finner det vel i hele Møre og Romsdal?

Kom over pærebrus og ananasbrus på halvlitersflasker på Centra Majorstua for en stund tilbake :)

Skrevet

Jeg savner forresten Stordalen mineralvannfabrikk, jeg. De hadde champagnebrus i lettvariant, utrolig god! De holdt til i Kongsberg men la ned for noen år siden. :sukk:

Skrevet

Hæ? Har jeg ikke sett på lenge... Vært der nylig?

Ananasbrus :strix:

tjah i fjor sommer på visitt det var sist jeg så de flaskene i butikken:)

Skrevet

Se HER, dere! En liste over alle butikker som selger brusen. :)

• Liker 1
Skrevet

har sett de i nesten alle butikker her i hovedstaden i det siste... meny, rema, kiwi .....overalt

AnonymBruker
Skrevet

Se HER, dere! En liste over alle butikker som selger brusen. :)

Hvis du tar turen innom Meny på Åssiden en dag, hadde du giddet å poste her om de selger lightvariantene av pære/ananasbrus? Jeg bor et stykke unna, men har de disse må jeg jo bare organisere tur dit :fnise:

Skrevet

Må bare slenge inn en kommentar om at den beste brusen er fra den fabrikken! Skal kose meg med bringebærbrus i kveld.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tar turen innom Meny på Åssiden en dag, hadde du giddet å poste her om de selger lightvariantene av pære/ananasbrus? Jeg bor et stykke unna, men har de disse må jeg jo bare organisere tur dit :fnise:

Skal prøve å huske det! Er ikke så ofte jeg er oppi der, jeg bor på motsatt siden av byen. :fnise: Men tar en tur en dag, altså.

Skrevet

Her hjemme elsker vi Oscar Syltes Ananasbrus!

Kan spare meg for pærebrusen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...