AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Whææææææææ Kom hjem fra byen i går og satte meg på facebook før jeg la meg, og da kom jeg i prat med en fyr jeg alltid har syntes var dritfin.. Vi har felles bekjente og pleide å henge litt og prate sammen for en 6-7 år siden. Slår somregel av en prat om jeg er innom der han jobber, men det har aldri vært "noe i luften". Nå har jeg hatt type somregel da, men kunne aldri drømt om at han var interessert. Ihvertfall, jeg var litt brisen og modig i går, og spurte om han ville komme på "nach". Og han ville faktisk det! :o meeen nå var klokka midt på natta og han bor ikke akkurat borti gata her men han sa at han ville kommet om han var i byen. Jeg fortalte at jeg skulle ut i morgen (i dag), og han sa at han gjerne ville ha en invitasjon da, for han skulle også ut.. Også fikk jeg nummeret hans Hihihi, a big step for me, a small step for mankind Men altså.. blir så usikker og faktisk litt sjenert, så jeg trenger litt peptalk fra dere jentene her, slik at jeg faktisk tør å sende han melding.. Sukk.. Han er kjempekjekk, og sååå morsom og hyggelig og "alle" liker han.. Ihvertfall jeg.. Kribler i magen, men spørs om jeg feiger ut :o
sebra Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 motet kommer sikkert itakt med alkoholinntaket, bare pass på å ikke drikke for mye det kan bli kleint
Piper Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Her har du ikke noe å frykte, og det er bare til å sende meldingen og kose deg med kriblingen i magen :gjeiper: 1
TheSgirl Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Ta deg en drink eller to så skal du se at det er mye lettere å sende den mld. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 TS her Jaaa blir kanskje litt tøffere når jeg får tatt en drink eller to.. KRIBLER Takk for lykke til-er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå