AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Jeg skal begynne på voksenopplæring nå til høsten som helsefagarbeider å lurer svært om hvordan det er med støtte fra Lånekassen da,noen som har fått det tidligere? Jeg skal kun gå på skolen 1 dag i uken og ellers møter man gruppen sin utenom dette å gjør oppgaver. Man er da ferdig helsefagarbeider på 1 1/2 år Men det er jo egenstudie og gruppearbeid uten om Denne ene skoledagen i uken .. Er det noen som har fått støtte til voksenopplæring? Evnt hvor mye i mnd? Er ganske avhengig av dette for å begynne ...
cornflake_girl Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal begynne på voksenopplæring nå til høsten som helsefagarbeider å lurer svært om hvordan det er med støtte fra Lånekassen da,noen som har fått det tidligere? Jeg skal kun gå på skolen 1 dag i uken og ellers møter man gruppen sin utenom dette å gjør oppgaver. Man er da ferdig helsefagarbeider på 1 1/2 år Men det er jo egenstudie og gruppearbeid uten om Denne ene skoledagen i uken .. Er det noen som har fått støtte til voksenopplæring? Evnt hvor mye i mnd? Er ganske avhengig av dette for å begynne ... Jeg har ikke lest alt, men det står en god del om det her http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/Voksenopplaring/ så kan du lese litt om det! Såvidt jeg kan se har du rett til støtte fra Lånekassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå