lell Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Det jeg allerede har i hus er spirulina, men har lyst å prøve mere "supermat". Da tenker jeg å begynne med shakes om morgenen. Er det noen som kan gi meg oppskrift på enkle, men gode, sunne shakes med grønt!?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Det jeg allerede har i hus er spirulina, men har lyst å prøve mere "supermat". Da tenker jeg å begynne med shakes om morgenen. Er det noen som kan gi meg oppskrift på enkle, men gode, sunne shakes med grønt!? Som regel smaker shakene dårligere jo mer supermat du putter i. Spesielt de grønne.
Mubba Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Du er tøff, det er ikke mange som begynner med spirulina! Grønne drikker er aldri gode, men de kan bli ganske greie på smak hvis de blendes i smoothies i stede for å styrtes med vann. Her er en favoritt du kan bruke hvis du er ute etter en grønn morgenSMOOTHIE: 1 ts spirulina To never frossen ananas To never fersk spinat Eplejuice (ikke fra konsentrat) nok til at blenderen knuser ananasen
lell Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2012 Spinat? Det har jeg aldri kjøpt før, e det ved grønnsakene eller plassert på en anna lur plass?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Spinat? Det har jeg aldri kjøpt før, e det ved grønnsakene eller plassert på en anna lur plass? Ligger ved salatene, spinatblader i en relativt stor pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå