Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest P4-lytter
Skrevet

Det må da være noen som klarer å høre have den lyden er?

Jeg har forslag:

1. Melkekartonger som komprimeres før man kaster de

2. Noen som har diarè

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det må da være noen som klarer å høre have den lyden er?

Jeg har forslag:

1. Melkekartonger som komprimeres før man kaster de

2. Noen som har diarè

Hva skal dette bety?

Gjest Zalomine
Skrevet

Hører du P4, care? Da vet du hva vi snakker om. Hører du ikke P4, nei da vet du det selvsagt ikke.

Jeg aner ikke hva den lyden er. Jeg har fortsatt et problem med at jeg synes de spilte DENNE lyden, og fikk svaret "det er ledninga til en støvsuger som trekkes inn" som rett svar på lyd nummer TRE, også fortsatte de med den samme lyden som lyd 4. Det kan jo umulig stemme, derfor er jeg meget forvirra om hva denne lyden er.

De fleste som kommer gjennom på radio har i alle fall forslag som jeg VET er feil. Hintet er "hull", så de forslagene som var i innledende innlegg virker ikke helt sannsynlige. Melkekartong er dessuten allerede foreslått, og diare ville de ikke velge, trur jeg....

Skrevet
Hører du P4' date=' care? Da vet du hva vi snakker om. Hører du ikke P4, nei da vet du det selvsagt ikke.[/quote']

Nei :oops:

Gjest Zalomine
Skrevet

Saken er altså rett og slett at de spiller en lyd, og den som klarer å gjette hva lyden er får penger.

50.000 for å høre gjette hva denne lyden er, ingen har klart det på en liten evighet, så de ga et hint.

500.000 ga de for en annen lyd... det tok en del forsøk for noen klarte den... (som var at noen tok av/på ei klokke, sånn med metallrem) De gir oss 5 sjangser i løpet av dagen, en i hver av de 5 første programmene på dagen (og, hvert program varer jo noen timer, så dvs de holder på til etter jeg har gått fra jobb)

Det er litt festlig å følge med da...

Skrevet
Saken er altså rett og slett at de spiller en lyd, og den som klarer å gjette hva lyden er får penger.

50.000 for å høre gjette hva denne lyden er, ingen har klart det på en liten evighet, så de ga et hint.

500.000 ga de for en annen lyd... det tok en del forsøk for noen klarte den... (som var at noen tok av/på ei klokke, sånn med metallrem) De gir oss 5 sjangser i løpet av dagen, en i hver av de 5 første programmene på dagen (og, hvert program varer jo noen timer, så dvs de holder på til etter jeg har gått fra jobb)

Det er litt festlig å følge med da...

Ok, det høres morsomt ut. Jeg trodde det gjaldt at man skulle finne en lyd som var typisk norsk......

Gjest Zalomine
Skrevet

Så var det altså motsatt... de finner lyden, vi skal finne ut HVA den er :)

Egentlig ganske spennende ja... på sin egen måte...

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Tror jeg vet hva det er!!!!!!!! :o

HÅPER bare på at det er meg de ringer!!!!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...