Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Romptrollet
Skrevet

Sliter med å finne bukser som sitter fint! Er 165 høy og er ikke overvektig. Har forholdsvis smal midje og litt stor rompe. Og litt ekstra øverst på lårene. Har fått høre mange ganger at jeg har en flott rumpe men finner ikke bukser lenger som jeg liker i fasongen. Hva slags fasong er best med den typen figur? Er normalt smal ellers, er vel kanskje pæreformet det heter? Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nudie er en kul bukse

Prøv Low Slim Klim, den er litt stretchy, liker du løsere modell så prøv Loose Frank

Skrevet

Hvis du er pæreformet (som meg), tror jeg du vil kle bukser med bootcut eller bittelittegrann sleng i, og gjerne bukser i stretch (siden det er vanskelig å finne bukser som passer både i livet og rundt hoftene om man er pæreformet :roll: ). Vidden på bena vil gjøre at formen blir mer balansert.

Jeg liker veldig godt Fornarina bukser, de sitter perfekt (men har sett at de har begynt å selge modeller med smale ben nå :roll: ). Litt rimeligere, men veldig fin er Mudd bukser. Bortsett fra disse er det få bukser som kler meg :wink:

Skrevet

Og hvor kjøper man Formarina og Mudd her i Bergen?

Gjest Rompetrollet
Skrevet

Synes ikke stretch kler meg, det framhever kulene øverst på lårene. Hvor i Oslo får man kjøpt merkene dere anbefaler?

Skrevet
Og hvor kjøper man Formarina og Mudd her i Bergen?

Tror Carlings selger begge merkene, og Bik Bok har Fornarina.

Skrevet

Tusen takk!

"Kanskje jeg endelig finner en bukse som passer" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...