Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elses
Skrevet

Jeg har fått det inntrykket av at om en gutt sender en jente masse meldinger både med og uten mening, og holder samtalen i gang selv om den egentlig er litt "død" så er han litt interessert ? Tar jeg helt feil her ?

Snakket med en vennine om det i går og hun telte hvor mange sms hun og en hun holder på med hadde sendt siden kl 6 på kvelden til klokken 10 ... og det var hele 83 meldinger. Jeg synes det er GANSKE mye. Prøvde da å si til henne at jeg tror han er interessert i henne, men hun hadde ikke engang tenkt tanken på at han kunne være det ?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det må være BIG LOVE. :)

( Huff jeg må stramme opp kjæresten , han sender max 2 på en dag :sjenert: )

Skrevet

Jeg har det inntrykket ja. Føler det er skjelden gutter sender meldinger bare for å sende meldinger. Hvertfall ikke om man ikke kjenner gutten så godt. Kan jo hende han synes hun virker aktuell og vil bli bedre kjent :)

Gjest Elses
Skrevet

Ja de har jo ikke kjent hverandre så lenge, så det er jo veldig i startfasen. Men altså 83 sms på 4 timer synes jeg er ganske vilt, så jeg er ikke i tvil om at han har en interesse for henne ! Skulle gjerne hatt en gutt som sendte meg så mange sms :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en jeg flørta med sendte 50-60 meldinger enkelte dager, men interessen var nok mest fysisk... kommer an på hva en skriver om også, hvem som tar kontakt osv. Det ble i hvert fall plutselig stille her i gården etter at vi traff hverandre igjen og klina.

Skrevet (endret)

Jeg har fått det inntrykket av at om en gutt sender en jente masse meldinger både med og uten mening, og holder samtalen i gang selv om den egentlig er litt "død" så er han litt interessert ? Tar jeg helt feil her ?

Snakket med en vennine om det i går og hun telte hvor mange sms hun og en hun holder på med hadde sendt siden kl 6 på kvelden til klokken 10 ... og det var hele 83 meldinger. Jeg synes det er GANSKE mye. Prøvde da å si til henne at jeg tror han er interessert i henne, men hun hadde ikke engang tenkt tanken på at han kunne være det ?!

Nå er gutter like forskjellige som jenter. Men jeg hadde tolket det som "helt klart interessert" ja. Spørsmålet er om de er interessert i det samme.

En melding hvert tredje minutt i fire timer. Da rekker man jo ikke å gjøre så mye annet.

Edit: Og hvis tanken ikke en gang hadde slått henne har du en oppgave :balltre:

Endret av Eksit
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hallo? 83 meldinger virker jo nesten stalkerish..

Jeg sender ikke meldinger til folk jeg ikke er interesser i.

Endret av .-L-.
Gjest Elses
Skrevet

Haha tydeligvis ikke bare meg som oppfatter at han er interessert ... Synes også 83 meldinger er fryktelig mye, vet med meg selv at jeg aldri ville sendt så mye sms til noe med mindre jeg var interessert. Hender jeg svarer folk innimellom for å være hyggelig, men ikke 83 sms ... !

Gjest Elses
Skrevet

Nå er gutter like forskjellige som jenter. Men jeg hadde tolket det som "helt klart interessert" ja. Spørsmålet er om de er interessert i det samme.

En melding hvert tredje minutt i fire timer. Da rekker man jo ikke å gjøre så mye annet.

Edit: Og hvis tanken ikke en gang hadde slått henne har du en oppgave :balltre:

Jeg har fått lese igjennom meldingene deres, eller det jeg gadd å lese ... og det virker som at de kommer veldig godt overens. Mye tull og interne saker mellom de, men også masse søte meldinger der. Tror hun vennina mi er litt redd for å innse at det kan være noe ... får banke det inn i huet hennes om dette fortsetter !!

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Det bør være en syk, syk gutt om han ikke er interessert etter å ha utveklset 83 meldinger i løpet av en kveld. Hvor tydelig kan det være?

:)

AnonymBruker
Skrevet

over 80 sms på en kveld er mye ja :).

hmm, er det samme med antall meldinger om de kommer på FB også forresten?

Skrevet

Haha, hadde jeg skrevet 80 sms på en kveld hadde jeg vært interessert ja!

Skrevet

Jeg hadde 60 meldinger fram og tilbake med ei jeg flørtet med på byen for litt siden. Vi hadde en flørtende tone også på sms, men vi var ikke helt "der". Det endte med at hun sa hun ikke var interessert å gå ut på en kaffe. Makan :)

Hun er ganske mye yngre enn meg. Faktisk så mye yngre at jeg tror hun var litt for redd for hva venninna skulle si dersom hun lot seg friste :-) Dette er nok noe damer tenker mye på - hva ville venninnene mine si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...