Gå til innhold

Interessert i en gutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt "gutteproblemer" får vi vel aldri nok av på dette forumet ...

Det har seg slik at jeg traff en gutt for ikke så lenge siden, var vel i starten av mai om jeg ikke tar feil. Etter dette har jeg truffet han en del ganger etter det, men mest på fest osv. Vi fikk god tone fra starten av og alt klaffet veldig. Vi har sendt sms hver dag siden vi møttes, så tror vel han er litt interesser. Uansett, i går så var jeg og noen venniner ute og det samme var han ... han sendte meg sms gjennom hele kvelden om at vi måtte møtes osv osv, noe vi også gjorde. Jeg hadde tidligere fått en sms fra en felles venn av oss om jeg var interessert i ****** ... svarte i ganske beruset tilstand "***** er drit kjekk, så er vel det;)" Så fikk jeg høre at han vennen vår hadde vist sms til han jeg snakker med og da hadde han bare smilt og sett fornøyd ut. Det er vel positivt ?!

Når vi møttes i går endte det med at jeg ble med han hjem og sov hos han, og litt forskjellig skjedde. Han kyssa meg og virket veldig interessert der og da. Så i dag tidlig var han litt merkelig, men nå uttover dagen har vi sendt like mye sms som tidligere med hverandre. Veldig mye viss vass i smsene, så jeg velger jo å ta det litt positivt at han svarer og sender mye meningsløse smser og holder samtalen i gang. Det som er "problemet" nå er at jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem videre ... hvordan skal jeg spørre han om vi skal finne på noe en dag eller om vi skal møtes osv osv ? Jeg vil ikke virke masete eller noe ! Tips taes i mot med STOR takk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan skal jeg spørre han om vi skal finne på noe en dag eller om vi skal møtes

Hva med noe så drøyt og sjukt som "Skal vi finne på noe en dag?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...