Gå til innhold

To små barn - valg av barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 5,5 mnd og nå skal jeg ha en til. Det blir ca 14 mnd. mellom disse to. Hva slags barnevogn er egentlig fornuftig å skaffe seg da? Den jeg bruker nå er en gammel arvet dypvogn. Grunnen til at jeg spør så tidlig er at jeg har solgt bilen min og er i ferd med kjøpe ny hvor det er plass til barnevogn. Dersom det eneste jeg kan bruke etterhvert er tvillingvogn el. l så må jeg vel ha stasjonsvogn! Jeg kjenner svært dårlig vil "vogn-markedet" så dersom noen har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør helt klart ha en søskenvogn/ tvillingvogn, jeg har nesten to år mellom mine to yngste barn, og jeg har tvilling vogn , det har jeg ikke angret på , bruker den når jeg går tur og når jeg handler, er ikke lett å ha to barn i handlevognen...tror ikke det er noe problem å selge den etter bruk heller, vet om folk som har prøvd seg uten slik vogn , når de har barn som er født tett, men de har kjøpt seg stor vogn etterhvert...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg har ogå to tette og jeg kjøpte meg en Brio Twinette. På den er det to separate rygger, slik at den ene kan ove flatt og den andre sitte opp hvis han vil. Til minstemann kjøpte jeg ogå en Softbag, den er superkjekk å ha med på besøk ogå, er lett og ungen har meget god plass i den.Den ligger i vogna og da er det fremdeles go plass til eldstemann. Vogna er kjempego å kjøre, har lufthjul. Gå på www.brio.se og se selv :wink:

Skrevet

Sørg for god stabilitet slik at babyen ikke faller ut når storesøster herjer litt....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte en troll tvillingtrille da jeg fikk sistemann. Jeg bruker vognpose i den ene siden.

Eneste aberet er at jeg har alltid barna i fra meg istede for i mot meg, som kanskje hadde vært det beste. Men jeg valgt ikke det, da jeg ikke bruker det hver dag og har vanlig dypvogn utenom. Også blir barna så fort store at i sitte å se framover er bedre.

Men det finnes jo mange typer og de som kan snues er jo flotte da. Men ei trille tar mindre plass og er lettere, fordi om den likevell er veldig kompakt og med avtagbar kalesje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...