Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei vakre kvinner! :)

Jeg er ei jente på 20 som opprinnelig har mørk blondt hår, litt grått, kjedelig egentlig. Jeg har farget det mørkere, men det er fortsatt litt mørk-blondt-aktig. Jeg har forferdelig lyst på rødt hår. Ikke lyserødt, skrikende rødt. Men en mellomting mellom rødt og brunt hår, noe sånt som dette: Se her. eller dette her.

Hvordan skal jeg gjøre dette?! Jeg vil gjerne farge det selv, eller har venninner som farger, men jeg må kjøpe fargen på butikken. Tror dere denne fargen kunne passet meg? Er ganske lys i huden, har en del pigmenter i huden, og røde pigmenter i håret allerede... Jeg er ikke tynn, men ikke tjukk heller. Hva tror dere?

I så fall; hvilken farge (merke) skal jeg bruke? Er det vanskelig å farge det tilbake igjen etterpå, hvis jeg f.eks. vil ha det blondt?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vel kjøp en farge som er brun med rødtoner i.... det ser du jo på dama på pakken....

bleiker du det etter på vil det muligens bli orange.

AnonymBruker
Skrevet

Om du går i butikke for å kjøpe farge, husk å se på baksiden på førfarge og fargen du får etter farging ;) har feila utrolig mange ganger på å ikke se på bildene på pakken :P

Jeg personlig syns det er utrolig fint med litt rødt i håret :)

Gjest Meridius
Skrevet

Hvordan kan du være bleik og ha pigmenter i huden? Uansett go for it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...