Gå til innhold

Hva synes menn om damer med dokurver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer med kurver er en ting, men hva med damer med dokurver? Er det hot or not?

Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Det er, for å være dønn ærlig og oppriktig, en patetisk tanke.

Gjest _La Femme
Skrevet

Hva i all verden er dokurver?

• Liker 1
Skrevet

eh, bare jeg som ikke vet hva en dokurve er?

• Liker 1
Skrevet

eh, bare jeg som ikke vet hva en dokurve er?

Du er ikke alene med det nei :P

Gjest snoopy_93
Skrevet

Mener du svær bakdel ifht resten av kroppen?

Skrevet

Jeg lurer også på hva en dokurv er... :klo:

Skrevet

Dokurver er jo kurver på do i bryllup. Sånne som inneholder ting og tang som bind, tamponger, våtservietter, kondomer, strømper, neglesaks, deodorant osv osv. Til gjestene som mangler noe i bryllupet. Fint for å unngå panikk i selskapet.

Skrevet

Mener du svær bakdel ifht resten av kroppen?

Det også, selvsagt.

Gjest _La Femme
Skrevet

Dokurver er jo kurver på do i bryllup. Sånne som inneholder ting og tang som bind, tamponger, våtservietter, kondomer, strømper, neglesaks, deodorant osv osv. Til gjestene som mangler noe i bryllupet. Fint for å unngå panikk i selskapet.

Aha, tåpelig tråd i så fall. Men hot. Dokurver er kjekt.

Gjest UngKalven
Skrevet

Hahaha, hvorfor skulle det være hot?

Gjest Bella111
Skrevet

jeg har aldri vært borti toalettkurv.første gang jeg hørte om det nå. jeg for min del trenger ikke det.jeg har jo vesken min med!

Skrevet

Hahaha, hvorfor skulle det være hot?

I dunno. Derfor jeg spør.

Skrevet (endret)

Er damen inne på do sammen med dokurven? Høres jo litt hot ut...

Endret av zimmy
Skrevet

Sånn du formulerer deg i det første innlegget så virker det mer som dokurv er noe som kvinner går rundt med til daglig.

"Pokker! Glemte dokurven hjemme, kan jeg låne din?"

Hva menn syns om damer med dokurv i et bryllup - Vel det er faktisk hans bryllup også. Hvis han har en mening om dokurv/ikke dokurv så bør han delta i planleggingen.

Skrevet

jeg har aldri vært borti toalettkurv.første gang jeg hørte om det nå. jeg for min del trenger ikke det.jeg har jo vesken min med!

Men hva om du glemmer vesken eller roter den bort? Hva om den blir stjålet? Da sitter du med skjegget i saksa, og det er ikke hot.

Skrevet

Er damen inne på do sammen med dokurven? Høres jo litt hot ut...

Det hadde vært en ide da. Dokurv med ekstra dame i/ved. For menn som er lei dama si eller har mistet henne.

Sånn du formulerer deg i det første innlegget så virker det mer som dokurv er noe som kvinner går rundt med til daglig.

"Pokker! Glemte dokurven hjemme, kan jeg låne din?"

Det er en pokkers god forretningside da. Bærbare dokurver. Men da må produktet ha nytt navn! Noen forslag?

Skrevet

Det er en pokkers god forretningside da. Bærbare dokurver. Men da må produktet ha nytt navn! Noen forslag?

Du er for sent ute.

Det kalles "veske".

• Liker 1
Skrevet

Du er for sent ute.

Det kalles "veske".

Damn! *klaske panne*

Gjest Purelove
Skrevet

hahahha pjatte. Avataren din og tråden passer jo så godt sammen, det er jo så bra kombinert at jeg bare dør av latter :skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...