Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er interessert i en fyr som er et år eldre enn meg, nærmere bestemt 22. Vi har kjent hverandre i et halvt år, møtt hverandre elleve ganger. Han gir meg ofte blandede signaler, og jeg blir veldig usikker da jeg (uheldigvis) har forholdsvis høye krav til gutter. Men denne gangen er alt annerledes. Jeg er vant til gutter som ofte tar kontakt, som evner til å ta mye initiativ og som tydelig viser sin interesse. Han jeg er interessert i nå viser ikke særlig stor interesse, og derfor blir jeg veldig usikker.

Det går ofte to uker før han tar kontakt, og han har nevnt at han har en tendens til å like flere jenter samtidig. Akkurat det har ført til at jeg selv blir veldig skeptisk, holder tilbake, og blir usikker. Men det er også grunner til at jeg ikke klarer å "gi han opp". For de gangene vi faktisk er sammen med hverandre, har vi det veldig koselig sammen. Han sier at han liker meg, og det er mye som tyder på det. Som for eksempel at han følger meg hjem, har meg med hjem, ringer når han sier han skal, spanderer på meg, og vil forsikre seg om at jeg har det fint/bra når vi er sammen. Det virker ikke som han er typen som pleier å ha med seg jenter hjem, og han er veldig snill med moren sin.

Men det er noe jeg synes er rart. Han har lyst til å vente med å gå til sengs med meg, fordi han mener vi ikke kjenner hverandre godt nok. Jeg har sånn typ aldri møtt en fyr som det her før, og jeg forstår han jo virkelig ikke. Men det er nok også det som gjør meg så interessert!

På den ene siden er han drømmegutten som jeg kan tenke meg noe mer med. Men på den annen side, tror jeg han liker en annen også, og han tar kun kontakt annenhver uke, noe som gjør alt veldig vanskelig for meg. Jeg tar kontakt jeg også, men det har blitt sjeldent i det siste, da jeg har fått inntrykket av at han ikke har lyst til å snakke noe særlig. Nå er det to måneder siden vi har vært med hverandre, og etter to uker uten å prate sammen, sendte han plutselig en melding i går.

Hva tror dere? Er han egentlig interessert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm

Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg tror ikke han er interessert hvis han bare tar kontakt annenhver uke.

Skrevet

Jeg tror ikke han er interessert hvis han bare tar kontakt annenhver uke.

TS:

Du har vel rett! Det er flere av venninnene mine som mener det samme som deg. Jeg bør vel rett og slett glemme han, selv om det kan bli noe vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...