Gå til innhold

Nå ble jeg bridezilla..

Anbefalte innlegg

Skrevet

:evil: hotellet er plutselig usikkre på om de har plass til alle gjestene våre, selv om vi har skrevet kontrakt på ca. antall. Blir så oppgitt og prøver å finne alternative løsninger. Regner jo med at det ordner seg, men U bord utgår visst. :( Kanskje vi får ha småbord da :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel ikkeno med å være Bridezilla å gjøre, da vennen... Kan være greit at alle gjestene får plass..... :blunke:

Hva er det med folk og kontrakter om dagen??

*klø seg i hodet*

Du skal da ikke ha så sinnsykt mange gjester?

Skrevet

Vi er 77 med oss og foreldre.

Skrevet

Hva slags hotell har dere leid da? De må da ha plass til 77 stykker....? :o

Skrevet

Tar ikke småbord bare enda mer plass?? Vi fikk beskjed om at vi kunne ha småbord om vi absolutt ville, men det kom til å bli trangt. Det ville være mye bedre med en E.

Skrevet

Lokalene er lange og tynne, det er derfor det ikke går med en U. Synes det blir litt drøyt med langbord til 70 gjester. Til og med en T vil bli for langt.

Synes også det er ufattelig dårlig at de ikke sa fra om plassen da vi var der. Er jo ganske v anlig å ha U bord i bryllup + at vi også har sagt fra at vi er over 70.

Hotelet er Linne. Skal kontakte de på mandag og be om forslag til hvordan de vil plassere oss. Noen forslag må de jo ha siden de har sagt det er greit.

Skrevet

Og dette får dere først greie på nå? Herregud, da hadde jeg blitt rimelig stressa. Og nei - dette har ingen ting med å være en bridezilla å gjøre... Håper dere klarer å finne en løsning!

Skrevet

Nå er det fortsatt en stund til bryllupet da, så regner med at det ordner seg, men litt stress uansett. Godt datoen vår ikke er populær. :-? Det som er skummelt å tenke på er at jeg hadde ikke tenkt å kontakte de sør i begynnelsen av august igjen - da skulle vi møte kjøkkensjefen og sette opp meny og avtale alle detaljer. eneste grunnen til at jeg tok kontakt var at vi begynnte å bli en del flere enn det som var planlagt. Måtte vite hva som var maks antall mulige gjester der. Fikk litt hakaslepp da de sa mellom 50 og 60 ja :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...