katta89wedding Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Er det noen som vet om et selskapslokale i Bærum, som rommer 100 stykk til bords. Vil ordne alt selv (ha med egen kokk ++). Noen forslag?
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Wøyen gård- Ingen over, ingen ved siden av Endret 18. mai 2012 av NozMonster
katta89wedding Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2012 Men på Wøyen gård virker det som om det bare er plass til 60 stykker?
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Men på Wøyen gård virker det som om det bare er plass til 60 stykker? aaahnei det var synd. det er jo så stort, så jeg trodde virkelig det var plass til fler. men det er jo flere muligheter i bærum da ikke at jeg kommer på noen steder som er større enn Wøyen gård for øyeblikket men.. edit: eller, vent a? hva med haga? borte ved grini der? eller så har vel Lommedalen noen selskapslokaler å by på? Endret 19. mai 2012 av NozMonster
Kjetil E Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 Er det noen som vet om et selskapslokale i Bærum, som rommer 100 stykk til bords. Vil ordne alt selv (ha med egen kokk ++). Noen forslag? Skui Grendehus ved Skuibakken. Er faktisk litt problemer tror jeg å finne så stort lokale her i Bærum hvis du skal ordne alt selv-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå