AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Noen som har forslag til en bra øyenbrynspenn/blyant som kommer i ganske lyse farger? Helst en som er så "askfarget" som mulig, altså uten varme toner. Synes de fleste ofte blir litt for mørke og for varme for mine lyse bryn. Jeg vet det er mange som mener at man kun bør bruke øyenbrynspudder, for det er det som etter boka skal se mest mulig naturlig ut. Det er det jeg bruker per nå, og jeg er forsåvidt nokså fornøyd, men man er jo selvfølgelig alltid ute etter det produktet som skal gjøre øyenbrynene fantastisk Også har jeg lyst til å prøve noe nytt. Derfor er jeg ute etter øyenbrynsfarge i pennform denne gangen. Har noen f.eks prøvd MAC sin Eye Brow (i fargen Fling)? Eller selvfølgelig andre dere synes er bra. Håper noen har erfaringer å dele! :-)
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Fling Ellers har ArtDeco noen lyse blyanter, koster 99 kr på Kicks mener jeg
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jeg får til en ganske lys brynfarge med en askebrun øyebrynsblyant kjøpt på H&M Vil faktisk ikke anbefale en kjempelys en, da man gjerne må påføre litt hardere og markert for å få en effekt med en slik - og da blir det seende veldig unaturlig ut synes jeg. Så mitt tips er å kjøpe en vanlig askebrun blyant, gjerne med slik 'børste' i andre enden av blyanten du kan justere brynene litt med, og heller starte svakt og bygge deg oppover til ønsket styrke. (Jeg kan forresten ikke bruke sånn øyenbrynspudder for jeg har litt mellpmrom mellom hårene og det blir seende så ujevnt ut.)
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Takk for svar! Jeg kjøpte MAC sin Eye Brow i fargen Fling idag. Nå hadde jeg på øyenbrynspudder fra før, men jeg måtte selvfølgelig prøve den med en gang likevel Synes kanskje den var hakket for mørk faktisk, men jeg likte den ganske godt likevel. Likte at finishen ble litt mer markert på en måte (ikke pga fargen, men på grunn av pennformen). Ble veldig bra når jeg fikk duset det litt ut med en børste Eneste jeg synes var litt dumt var at det ikke fulgte med en børste i andre enden, man må bruke en separat. Men jeg skal nok klare å leve med det! Til siste anonym - det kan nok kanskje funke for de fleste å kjøpe en farge som ikke er alt for lys, men brynene mine er svært lyse, man kan nesten ikke se dem når jeg ikke har farge. Så en askebrun blir rett og slett for mørk. Men takk for tipset uansett :-)
fink Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Jeg får til en ganske lys brynfarge med en askebrun øyebrynsblyant kjøpt på H&M Vil faktisk ikke anbefale en kjempelys en, da man gjerne må påføre litt hardere og markert for å få en effekt med en slik - og da blir det seende veldig unaturlig ut synes jeg. Så mitt tips er å kjøpe en vanlig askebrun blyant, gjerne med slik 'børste' i andre enden av blyanten du kan justere brynene litt med, og heller starte svakt og bygge deg oppover til ønsket styrke. (Jeg kan forresten ikke bruke sånn øyenbrynspudder for jeg har litt mellpmrom mellom hårene og det blir seende så ujevnt ut.) Den lyseste fra HM synes jeg blir for rødlig.
Gjest Eira Sofie Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~113.htm denne ^ er utrolig bra jeg har mørke øyenbryn men en venninde av meg har utrolig lyse og denne funker kjempe bra!! <3
Månestråle** Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bruker MAC Omega til brynene. Jeg har riktignok mørke øyenbryn, men den gir en sånn askefarget brun/grå uten varme toner. Den er også fin å bruke i globalen. Two in one
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~113.htm denne ^ er utrolig bra jeg har mørke øyenbryn men en venninde av meg har utrolig lyse og denne funker kjempe bra!! <3 Den suger. 1
BeautyFuzz Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 MAC Eye Brow er kjempebra! Bruker Lingering og er veldig fornøyd
88888 Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Hvordan er MAC Fling i forhold til den lyseste øyenbrynspennen til HM? Den lyseste til HM passer fint om vinteren, men om sommeren (når håret mitt blir lysere), så blir denne for mørk :-( Mangler litt øyenbryn ytterst, så er avhengig av penn (funker ikke med skygge).
sirups Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Calvin Klein sin øyenbrynspenn i fargen #201 kan være et bra alternativ til MAC's Fling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå