Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et intervju på tirsdag for en klesbutikk i Oslo, og intervjuet gikk veldig bra! Sjefen virket veldig positiv og snakket mye om når jeg kunne begynne hvis jeg fikk jobben osv. På slutten av inetvjuet sa hun at hun skulle ringe meg senere den dagen, eller onsdag, eller seinest fredag.

Så idag har jeg gått å ventet på telefon fra henne, men da klokka ble 17 og hun fortsatt ikke hadde ringt, bestemte jeg meg for å ringe butikken, ettersom det blir helg og jeg ønsker å søke andre jobber hvis jeg ikke får denne.(Dette sa jeg ikke til butikken). Men de som jobbet fortalte at hun hadde gått for dagen, og ikke kom på jobb igjen før tirsdag, mulig onsdag.

Så da sank motet mitt betraktelig, og jeg føler at jeg ikke har noen sjangs på denne jobben, for da hadde hun vel ringt når hun sa. Eller? Hva tror dere? Jeg trenger noen positive erfaringer og råd for å ikke gå helt på veggen til tirsdag.:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at de ikke har ringt innen den tid de selv har sagt jeg skulle få beskjed, og likvel fått jobben :-)

Det kan jo være hun ringer deg på mandag selv om hun ikke er på jobb i butikken.

Skrevet

Jeg hadde søkt på andre jobber, og sett hva som skjedde videre med denne eller andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et intervju på tirsdag for en klesbutikk i Oslo, og intervjuet gikk veldig bra! Sjefen virket veldig positiv og snakket mye om når jeg kunne begynne hvis jeg fikk jobben osv. På slutten av inetvjuet sa hun at hun skulle ringe meg senere den dagen, eller onsdag, eller seinest fredag.

Så idag har jeg gått å ventet på telefon fra henne, men da klokka ble 17 og hun fortsatt ikke hadde ringt, bestemte jeg meg for å ringe butikken, ettersom det blir helg og jeg ønsker å søke andre jobber hvis jeg ikke får denne.(Dette sa jeg ikke til butikken). Men de som jobbet fortalte at hun hadde gått for dagen, og ikke kom på jobb igjen før tirsdag, mulig onsdag.

Så da sank motet mitt betraktelig, og jeg føler at jeg ikke har noen sjangs på denne jobben, for da hadde hun vel ringt når hun sa. Eller? Hva tror dere? Jeg trenger noen positive erfaringer og råd for å ikke gå helt på veggen til tirsdag.:)

En sjef som ikke kan holde en avtale? Det er ikke noe til sjef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde at de sa at de skulle gi tilbakemelding i løpet av uka. På fredag ringte jeg, og da var den jeg skulle snakke med ikke på kontoret.

På onsdagen ringte de og tilbød meg jobben, de hadde hatt det så travelt sa de, de hadde bestemt seg for meg til å begynne med, men hadde ikke hatt tid til å ringe referanser og så videre. SÅ det kan hende :)

Skrevet

har faktisk opplevd en arbeidsgiver som lovte at jeg skulle komme på 2. gangs intervju men jeg ble aldri innkalt. jeg begynte å mase litt etterhvert, og tilslutt virka det som om de bare la på når jeg ringte...

Oppførte meg helt vanlig og hyggelig, og de lovte meg jo 2gangs intervju, så det var jo skikkelig uprofesjonelt gjort av de...

du får bare vente i spenning og se hva som skjer...

noen er drittsekker og noen blir vel plutelig opptatt med helt andre ting... men siden de lovte å gi deg tilbakemelding, hadde jeg prøvd å ringe en gang til etterhvert hvis det ikke skjer noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...