Gå til innhold

Prevensjon

Fremhevede innlegg

Gjest my_grl82
Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen her som har noen ide om valg av prevensjonsmiddel?

Jeg er 21 har gått på¨pillen i 6 år, men sluttet for ett par mnd siden..., da jeg begynte igjen raste jeg opp 4 kg :evil: , så jeg sluttet fort igjen! Fikk ny kjæreste nå, og har mye mere sex lyst nå enn de tidligere partnerne mine. Så nå lurer jeg på om P-pillene også dempet lysten! (prøvde 3 forskjellige merker) Jeg har lyst på spiral, men få leger vil ikke utføre dette på ungjenter som ikke har født eller tatt abort! Plasteret som er kommet er jo også greit ( har den samme bi virkninger)

Hjelp! Jeg er ikke fan av kondom, men er smått forvirret, usikker og trenger noen tips! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-ringen! (Nuvaring) Fungerer aldeles utmerket

Gjest my_grl82
Skrevet

Den hadde jeg glemt..., det er vel ikke noe bivirkninger på den heller?

Skrevet

P-piller har definitivt innvirkning på lysten - ironisk nok...

Prøv p-ringen du - har hørt at den fungerer veldig bra for flere venninner av meg ivertfall :wink:

Gjest my_grl82
Skrevet

Men må man til fastlegen da?

Får ikke time der før om 2 uker, så jeg tenke å dra på Olaphia klinikken..! Skriver de ut resept på det der?

Skrevet

P-ring anbefales ja, bruker det selv. Søk på p-ring og nuvaring her på forumet så finner du masse tråder om det.

Du kan også lese mer her:

> www.nuvaring.no

> www.nuvaring.com

Skrevet

Jeg ringte til fastlegen og snakket med sekretæren, og så fikk jeg sekretæren til å ordne resept hos legen og sende i posten til meg. Det var ikke nødvendig med oppmøte. Legen har sjekket blodtrykk osv. flere ganger før, og jeg tålte p-pillene fint. Det som gjenstår da er å fortelle om Nuvaringen, og det står jo greit forklart i bruksanvisningen.. det er ikke rocket science akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...