AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 jeg har oppklipt langt brunt hår...hadde permanent for 20 år siden,likte det så godt. skulle gjerne hatt litt bølger igjen...er det noen som kan fortelle meg litt om strukturbehandling..og evt om det er bedre med permanent?
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 jeg har oppklipt langt brunt hår...hadde permanent for 20 år siden,likte det så godt. skulle gjerne hatt litt bølger igjen...er det noen som kan fortelle meg litt om strukturbehandling..og evt om det er bedre med permanent? permanent betyr "varig" -men hva mener du med permant her i innlegget ditt? for du vet at strukturbehandling er å få krøller med for.eks spoler, ikke sant? så jeg skjønte ikke helt hva du mente med å fortelle deg om strukturbehandling, evt permanent? for du mener vel ikke permanent faring, siden du vil ha bølger?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 hehe...ja der ser du hvor lite peiling jeg har:-) Jeg trodde strukturbehandling var en lettere variant av permanent. Jeg vil altså ikke ha krusete hår...bare litt bølger. Kanskje permanent og strukturbehandling er det samme....og at man kan velge ulike str på spolene...hm...jeg kan jo spør frisøren.
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 ja, be frisøren bruke store spoler fordi du vil ha stor krøll. mange, som ikke har frisørgreier som sitt fagfelt, kaller jo strukturbehandling for permanent, så det er vel ikke så rart at du også gjorde det men det finnes jo permanent hårfarge også, derfor ble jeg litt usikker på hva du mente. bor du i oslo? for da kan jeg anbefale deg en frisørsalong som du garantert ble fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 takk for svar:-) Bor nok laaangt fra oslo. Bor i Ålesund:-)
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 oki du har nok langt bedre peiling på frisørsalonger der enn jeg noen gang vil få. håper du blir fornøyd uansett
Gjest NozMonster Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 NozMonster, hvilken salong anbefaler du? Hendrix Hair ingen over, ingen ved siden av!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 permanent betyr "varig" -men hva mener du med permant her i innlegget ditt? for du vet at strukturbehandling er å få krøller med for.eks spoler, ikke sant? så jeg skjønte ikke helt hva du mente med å fortelle deg om strukturbehandling, evt permanent? for du mener vel ikke permanent faring, siden du vil ha bølger? Hvor gammel er du egentlig NozMonster? Permanent var nemlig en veldig, veldig vanlig hårbehandling/frisyre på 80-tallet. 1
Gjest WendyClear Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Premanent er den mer "folkelige" tremen på strukturbehandling. Jeg vet ikke om det er vanlig å referere til permanent hårfarge som "permanent", men skjønner NozMonsters forvirring Og nei, jeg synes ikke du er for gammel til å ha bølger i håret Du burde kanskje holde deg unna 80-tallspermanenten, da ser du plutselig litt utdatert ut
Gjest NozMonster Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Hvor gammel er du egentlig NozMonster? Permanent var nemlig en veldig, veldig vanlig hårbehandling/frisyre på 80-tallet. jeg er født på siste del av 80-tallet jeg vet jo hva og hvordan "80-talls-permanenten" ser ut, men siden TS skrev ordet "strukturbehandling" i overskriften, noe som altså denne "permanenten" egentlig heter på fagspråket, så ble det litt forvirring da vet du..hehe
Catnip Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Åh, har veldig lyst til å gjøre dette selv! Har vært litt skeptisk siden jeg ikke vil se ut som mamma gjorde på 80- tallet (er også født på slutten av 80- tallet), men blir kanskje fint med store ruller? Har ganske kort hår og vil ikke ha afro, liksom og blir det ikke litt rart når det begynner å gro ut? Store krøller, men bare i bunn, høres ikke så fint ut. Noen som har gjort det? Evt. vet hvor mye sånt koster? Regner med å måtte ut med mellom 1000 og 1500 kroner, er jeg på jordet?
laila.k.t Skrevet 12. september 2012 #13 Skrevet 12. september 2012 Goldwell straight n shine som man kan bruke hjemme. E super fornøyd med å sleppe å betale 4000kr og oppover hvert år for å ta dette hos frisøren. Jeg har brukt pakken på både meg selv og søstra og fortsatt mye igjen. Definitivt verdt det! http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=36308703&sort=5&keyword=goldwell
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #14 Skrevet 12. september 2012 (endret) Goldwell straight n shine som man kan bruke hjemme. E super fornøyd med å sleppe å betale 4000kr og oppover hvert år for å ta dette hos frisøren. Jeg har brukt pakken på både meg selv og søstra og fortsatt mye igjen. Definitivt verdt det! http://m.finn.no/bap...eyword=goldwell 4000 kr og oppover for en strukturbehandling?? det er hos jan thomas midt i rushtia du har skjekka prisen da eller? Halverer du prisen din, så nærmer du deg... (såsant kunden har langt hår!) Endret 12. september 2012 av NozMonster 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå