AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Jeg kjøpte itouch i fjor høst, og jeg har forsikret den. Kan jeg da klage på at høretelefonene ikke virker mer? Har jeg krav på nye eller er det bare selve itouchen det gjelder?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Du får ikke nye når du har slitt dem ut. Høretelefoner er forbruksvare, ihvertfall den typen som følger med. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Kjøp deg noen skikkelige øretelefoner eller -propper og sleng skiten. Du vil oppleve en ny verden.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jo, men jeg vil ikke ha sånne svære greier. Kossere elle hva nå det heter. Dessuten er det så mange som faller lett ut. Appel sine passer perfekt for mine ører.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Du kan klage, men jeg vet ikke om du kommer så langt med det. De du får med når du kjøper slike ting pleier å være ganske billige og i dårlig kvalitet. Kjøp deg heller noen nye, det koster ikke all verden.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Kjøp deg in-ears. Legg en tusenlapp i de, og du får rimelig god lyd. Eller også et par til en femhundring gir 15 ganger så bra lyd som Apple-skiten.
kaprifolen Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Kan få mine, Apple sine suuuuger og gir gnasår i øra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå