Gå til innhold

bordkort!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zmurfette:

Original og morsom vri!

Hmmm... lurer på om alle i vår krets har nok "hjernekapasitet" til å ta noe sånt? :oops: Men uansett noe å vurdere.

:lol: Vi har også noen gjester som kanskje kommer til å slite litt med konseptet. Men regner med at senile mormor får hjelp av noen barnebarn til å skjønne "greia".... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lullu skrev

ibe skrev:

Vi skal ha telysglass som vi skriver navnene på i "frost" og hvor alle lysene blir tent like før vi går til bords

Dette var en lur idè! Vil gjøre det så enkelt som mulig, men allikevel litt spesielt.

Hvor har du kjøpt telys-glassene? Og hva menes med "frost"?

Takk!

Hei

Vi kjøpte telysglassene på IKEA for ti kroner for fire stykker :) Vanskelig å forklare "frost." Kjøper en penn eller lignende som skriver som "frost" eller som rim på vinduet.

Skrevet
Lullu skrev

Hei

Vi kjøpte telysglassene på IKEA for ti kroner for fire stykker :) Vanskelig å forklare "frost." Kjøper en penn eller lignende som skriver som "frost" eller som rim på vinduet.

På panduro har de jo sånn "frostmaling"...

• 2 uker senere...
Skrevet

På siden vår har jeg nå lagt ut bilde av borkortene vi hadde.. :tunge1:

Skrevet

For de som ikke ønsker noen spesielle bordkort, kan forsiden på sangheftet være et hint.....

Skrevet

Vi skal ha enkle kort printet på pc i samme farge som innbydelsene. Disse festes til serviettringen som jeg tror jeg skal lage av hvit fuskepels.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...