AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Jeg pleier egentlig ikke å bli så lett betatt, bortsett fra hvis det er snakk om en superdeilig jente som er helt uoppnåelig, men nå i det siste har jeg blitt det flere ganger og jeg blir det uten å hatt noe spessielt mye kontakt med jentene hele tiden. Første jenta møtte jeg på en fest, jeg ble litt for full og prøvde meg ganske heftig på henne og fremstod sikkert som alt for desperat, men ble litt roting og kosing. Bare etter denne kvelden ble jeg litt småbetatt og tenkte mye på henne, selv om jeg egentlig ikke husket noe av hva vi snakket om omtrent siden jeg var så full. Og hun var ikke sånn superpen heller, greit hun er ikke stygg og hun får mye oppmerksomhet av andre gutter, men hun er mer oppnåelig da. Desverre var jeg for feig og ventet for lenge før jeg tok noe insiativ så hun hadde fått seg type. Men så hadde min lillesøster forspiel hjemme i huset her, og hun ville jo at jeg skulle bli med å ta noen øl, og da kom jeg jo i prat med noen av venninnene hennes og hun ene jenta var ganske søt, men hun hadde jo kjæreste da i tillegg til at jeg synes det er litt kleint å gå på vennene hennes, så tenkte ikke noe mer over det. Litt seinere møtte jeg henne igjen og vi pratet litt, hun viste ikke noe interesse for meg eller noe sånt, men vi bare pratet litt om alt og ingenting, hun nevnte også at hun hadde gjort det slutt med kjæresten. Etter dette siste møtet merker jeg at jeg har blitt litt betatt, jeg tenker endel på henne, og blir glad vær gang jeg ser henne. Men det er jo venninna til søstera mi og det blir jo bare helt feil?? Hva ville dere gjort? Kan også legge til at jeg ikke har noe vennskap med henne eller noe sånt, bare møter henne av og til siden hun er en ganske god venn av søsteren min. Vi sier jo hei til hverandre og sånn, men jaa..
Lizbeth Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jeg og lillebroren min har mer et bestevenn-forhold enn et søskenforhold, så for min del ville det ha vært 100% naturlig å falle for en av hans kompiser. Han hadde jo følt seg mye tryggere på at det var en bra nok fyr for meg også, så for min del er det vinn/vinn! =) Om du ikke har et så godt forhold til søsteren din at du kan si rett ut at du er interessert i akkurat den venninnen av henne, kan du jo spørre henne om hun hadde syns det var kleint om du hadde blitt sammen med en venninne av henne, sånn rent teoretisk? =) Jeg hadde heller ikke hatt noe imot at min bror ble sammen med en av mine venninner, det hadde bare vært koselig
Lizbeth Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Legger til at alder osv spiller en rolle her, men det regner jeg jo med at du er klar over
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jeg var keen på en kamerat av broren min. Spurte broren min først om han hadde noe i mot det, og det hadde han ikke. Så nå har jeg og kameraten kontakt Tenker det er best å høre med søsteren din først hva hun tenker om saken
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Jeg og min søster har et veldig godt forhold, men vi har ikke akkurat et bestevenn forhold i den forstand at vi finner ikke på så mange ting sammen, selv om det har hendt at jeg har latt henne blitt med på fester med mine venner og sånn. Men det virker ihvertfall som hun er stolt av meg. Nå kjenner jo ikke jeg jenta noe særlig da, har bare pratet med henne når jeg har møtt henne sammen med min søster, hun er jo på besøk her og sånn av og til. Så det er jo ganske teoretisk enda, men etter det jeg har pratet med henne så virker hun som en utrolig grei jente, og hun er så utrolig søt at jeg smiler bare jeg tenker på henne. Jeg er forsåvidt 21 og søsteren min er 18. Jeg synes det er litt ubehagelig å spørre henne om det, da jeg egentlig ikke er så åpen rundt det å snakke om følelser, ihvertfall ikke når det gjelder familie.
Gjest .-L-. Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Hun hadde ikke trengt å si at det var slutt med kjæresten. Det kan være et signal om at: Hei, ta intiativ til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå