Gå til innhold

300kr for nytt bilde på bankkort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nytt bildet på bankkortet mitt (VISA electron i DNB/postbanken).

Dama på tlf sa det kostet 300kr. Stemmer det? kjæresten min gjorde det for 20kr hos sparebank 1 :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA?! Jeg får det gratis på DNB jeg da.. Feks da jeg byttet navn så måtte jeg ha nytt kort, og da også nytt bilde, kostet ikke noe ekstra det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det koster 300 kr for nytt kort dersom det gamle kortet ikke er utgått ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha nytt kort, det går ikke ut før i 2013.. kan det være derfor? syntes det var veldig dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet en gang kortet mitt, skulle innom DNB og ha nytt, fikk tatt nytt bilde også da, og det kostet ikke noe ekstra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det gratis, jeg! I sparebank1!

Me2! Men det var i forbindelse med at chipen var slitt. Også har jeg studentkonto og -kort, så det kan være noe i det? Vet jeg slipper unna et par andre gebyrer på grunn av det i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vodka

Det suger hvis det koster så mye.. Jeg må ha nytt bilde på kortet mitt fordi bildet er helt utrolig elendig og jeg får nesten ikke brukt det som leg. Ikke min feil at de ikke fikk til å ta et tydelig bilde. Håper ikke det koster 300 kr å bytte, da blir jeg irritert. Men jeg har DNB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte VISA da jeg ble gammel nok, Electron-kortet var gyldig i hvertfall et år til. Tok nytt bilde og fikk nytt kort, det kostet ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bank tar 300 kr for bankkort med bilde (siden banken har sluttet med bilde på bankkortene og man må bestille bankkort med bilde!). Trenger man nytt kort koster det bare 50 etter man har betalt for bilde første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt DNB i 17 år og aldri betalt for nytt kort.

Har ikke behøvd å ta nytt bilde så kanskje derfor. Har mistet kort, fått frastjålet kort, nort som har gått ut på dato osv og likevel har jeg ikke hatt behov for å ta nytt bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt DNB i 17 år og aldri betalt for nytt kort.

Har ikke behøvd å ta nytt bilde så kanskje derfor. Har mistet kort, fått frastjålet kort, nort som har gått ut på dato osv og likevel har jeg ikke hatt behov for å ta nytt bilde

Ingen her har påstått at man må betale for nytt kort. Les hovedinnlegget! Dette handler om å bytte bilde. Å få nytt kort har ingenting med saken å gjøre. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ikke bare ha nytt kort, jeg skal ha nytt bilde. Har ikke betalt noe for kortet før, men de ville ha betalt for et bilde på det.

Siden bank-kort-bildet er fra jeg var 15, og jeg nå er 21 så syntes jeg det er på tide med et nytt bilde ;) Kjedelig når jeg skal på byen og de i døra ikke tror på at det er meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bytte bilde fordi det var så lenge siden det siste ble tatt, og det var helt gratis. Gå en tur til banken og hør med de, for det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da leste jeg litt feil :)

Jeg har hatt samme bilde siden jeg var 15 år og er i dag over 30 år. Har forandret meg en del, men ingen har problemer med å se at det er meg så har aldri vurdert å bytte :fnise:

Kanskje jeg burde det snart :)

Endret av Ryvre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg ser ikke ut som en 15åring lenger :) heldig du er da, som ser yngre ut enn du er når du er 30 :)

Skal ta en tur til banken å høre.. takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...